zaterdag 29 maart 2014

Ik hou van Holland #4.



Na een drukke, geslaagde projectweek op school = werk wil ik jullie nog wat van de 'Ik hou van Holland' kaartjes laten zien. Voor de 3 hierboven heb ik me laten inspireren door het boekje 'Liefs uit Holland' van Inge Blom

En hoe vind je deze, met de leuke koeien-afdrukjes van Penny Black? Die passen toch prima bij het thema? De kaartjes zijn eigenlijk heel simpel, maar ik vind ze wel geslaagd.

En dan nog deze 2, met de klompjes van Marianne Design, net als de tekststempels op de labels. Het achtergrondpapier is van een verpakking.

Tot slot nog twee kaartjes met wat restjes papier, waar ik wat bijpassende 'rommeltjes' bij heb gezocht. Ook maar even de naaimachine gebruikt voor wat nonchalante stiksels. 
Zo, dan hebben jullie alle Hollandse kaartjes gezien die ik vorige week zondag heb gemaakt. Morgen wordt het heerlijk weer om buiten te zijn. Niet dat ik daar niet kan knutselen, maar de productie zal niet zo massaal zijn ;)
p.s. Afgelopen woensdag ben ik samen met Sanne naar een workshop bij Margriet geweest. Wat ik daar heb gemaakt, komt snel op mijn blog. Ook krijg je nog te zien wat ik vanmorgen heb (af)gemaakt voor een opening van een dorpshuis. 

11 opmerkingen:

  1. Ik vind vooral de eerste kaartjes met de harten tof! Zeer geslaagd.

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Colien,
    wat een gave kaartje heb je gemaakt! Echt super. Die koeien zijn zo leuk.
    Ook de kaartjes met de klompen zijn top!! Heb je ze bijna allemaal verkocht?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik vind de kaarten met de hartjes echt geweldig!
    Groetjes en een fijne zondag, Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi colien
    jeetje wat een leuke serie kaarten heb je gemaakt, die grappige koeien en mooie harten!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij hebt goed je best gedaan.
    Bij mij is de inspiratie momenteel een beetje zoek,

    Ze zij stuk voor stuk leuk geworden.
    En prachtige kleuren daar hou ik wel van.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke serie kaartjes heb je laten zien Colien. Ik vind de koeien erg grappig erbij, en passen prima zo. Fijne zondag, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo dat zijn er heel wat! Mooi! Vooral de 1e springt er uit! Simpel maar zo mooi. De koeienstempel heb ik ook, erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk zijn ze weer in het Hollandse thema! Leuk die grappige koeien en de klompjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed bezig geweest, wat een gave kaartjes ☺
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een serie! Leuk zijn ze, stuk voor stuk. Heb de meeste op school al even 'live' bewonderd.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een geslaagde reeks werkjes ! helemaal geslaagd ! toppie
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien