maandag 31 maart 2014

Stampin' Up workshop.

Vorige week ben ik samen met Sanne naar een workshop bij Margriet geweest. Daar hebben we dit leuke doosje gemaakt (uit een A5-je) in frisse lentekleurtjes. Er waren verschillende tekstjes en stempeltjes te kiezen, het kroontje vond ik het leukst.
Daarna hebben we ook nog dit doosje geknutseld, echt een schatje. Leuk om cadeau te doen met bijv. een mini Marsje of  Twixje, een paaseitje, chocolaatje of geld erin. Maar misschien houd ik em lekker zelf ;P
Tot slot ook nog dit label gestempeld en ook met de lieve bloemetjes (Petite pedals) beplakt. Heb er een Nederlands tekstje bij uitgekozen, met het idee dat ik het aan een zakje Paaseitjes vastknoop. M'n zusje en zwager geven elk jaar een feestje op 1e Paasdag, dus dan past zo'n label prima. 
Het was een gezellig en leuk avondje en we hebben weer wat leuke ideetjes opgedaan. En met deze leuke items wil ik graag op de nipper meedoen met de challenge bij Bij Oma Dee.
 
Challenge;
Bij Oma Dee -  'Maak geen kaart' 

8 opmerkingen:

  1. Wat heb je leuke dingen gemaakt! Gaaf he, dat SU spul...zo mooi!
    Welterusten voor zo, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zag meteen dat jij ook in Stampin' Up-sfeer verkeert! Wat zijn die spullen mooi hè?! Jullie hebben echt leuke dingen gemaakt bij Margriet.
    Tot morgen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Colien,
    ja, het SU spul is zo gaaf! Ik vind de bloemen erg leuk. Je creaties zijn er super mee!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie hebben leuke dingetjes gemaakt bij Margriet, erg gaaf! Je herkent het spul van SU meteen, maar het is ook super spul. groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt.
    En vind de bloemen erop erg mooi.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke spulletjes allemaal! Ziet er tof uit. Leuk dat je dit instuurt bij Oma Dee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze te gek, alle drie! Zo'n leuke set die Petals, ik hebbum ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dat er gaaf en gezellig uit ☺
    Gezellige en fijne week.
    En ook genieten van het weer ☼

    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien