vrijdag 14 maart 2014

Verhuisd.

De dames van de Hobbydroom zijn verhuisd. Ik had gedacht in de voorjaarsvakantie een kaartje voor ze te maken, maar toen kwam het er niet van. Ze zouden 17 maart hun nieuwe huis gaan bewonen, maar ondertussen zijn ze al een tijdje op hun nieuwe stek. Hoog tijd om een kaartje te sturen en dit is em geworden. Vrij simpel, bijna een cartoon, maar het heeft heel wat moeite gekost... Dat heb je soms. Maar ik hoop dat het in de smaak valt bij de dames. Ik heb geprobeerd de 'skyline' van hun nieuwe woonplaats weer te geven: een oud vestingsstadje. Morgen ga ik weer in de lift, graag tot dan!
Challenge;
Sketch Saturday - week #300

7 opmerkingen:

  1. Hij is heel mooi geworden al heeft het wat moeite gekost.
    Mooie sprekende kleuren.

    Fijn weekend

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Vrolijk in deze kleurtjes! Al die moeite toch niet voor niets.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke en vrolijke kaart ☺
    Een fijn knutsel weekend ☺
    Liefs van Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tuurlijk vinden ze dit gaaf. het is een superleuke kaart en wat een leuk idee van die skyline!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ene kaartje 'komt' vanzelf en het andere..... Niet te zien dat dit een lastige was. Kleurtjes zijn leuk en de oude geveltjes natuurlijk ook. Sleuteltjes maken het af.
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk verhuiskaartje! Je worsteling is inderdaad echt niet te zien...
    Gezellig weekend, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A great colourful card! Thanks for joining us at Sketch Saturday.
    ;-) Alex H.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien