zondag 28 december 2014

Kerstserie 2014 #4

De afgelopen dagen kwam het er niet van om te bloggen. Eerste Kerstdag heerlijk rustig doorgebracht met de familie en de tweede gezellig thuis met Rolf. Vandaag zijn mijn zus(je) Willy en zwager Tony 12½ jaar getrouwd en dat vierden ze gisteren, soort van derde kerstdag :) 
Voor het feest maakte ik 15 bloemstukjes als tafelversieringen. Het kadogeld ging in een lijst met daarin foto's van Indy en Rosey. Die pimpte ik met hun namen, de datum en wat versieringen. Omdat er nog foto's over waren, heb ik voor de nichtjes ook elk een mapje gemaakt, zodat ook zij een leuke herinnering hebben aan deze dag. Van al die knutsel ga ik nog foto's maken en plaatsen, maar ik voelde me gisteren helemaal niet lekker. Gelukkig heb ik het feestje wel meegemaakt (op 2 koppen thee) en vandaag gaat het redelijk...
Maar eerst nog maar even een kerst/nieuwjaarskaartje. Ik maakte er meerdere, maar ze zaten al in de enveloppen voordat ik er erg in had. Gelukkig nog eentje op de foto kunnen zetten. Het idee komt van Pinterest, lekker simpel, wel erg leuk!

4 opmerkingen:

  1. Leuk idee!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Colien, heb jij dat nou ook, dat je zoiets op Pinterest ziet en denkt: waarom bedenk ik dat nou niet??
    Het is een toppertje, vind ik.
    Hopelijk voel je je weer kiplekker, want dat is toch jammer om in de vakantie ziek te zijn.
    Bedankt voor je leuke knopenkaart! Ook al zo leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien