vrijdag 5 december 2014

Wie zoet is krijgt lekkers...

Gisteravond kreeg ik 'de kolder in de kop' en ging ik tóch nog aan de slag om iets leuks te maken voor mijn mentorkids. Zodoende stonden er vanmorgen 20 doosjes (als kant en klare stansjes gekocht) gevuld met snoepgoed klaar. Het was een gezellig Sinterklaasfeest en 'mijn' 1B4 heeft dikke pret gehad en was óók nog vroeg uit!
De stempeltjes van Noor! Design gebruikte ik op labels en (jute)papier van Action. Helaas vergat ik een foto te maken (en ze stonden zo gezellig samen op een dienblad...), maar kon ik deze foto, gemaakt door collega Clemens, downloaden van onze schoolsite
Fijne Sinterklaas-avond, allemaal!

3 opmerkingen:

  1. Wow, wat leuk! 1B4 is gisteren goed weggekomen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, die klas boft maar met zo'n mentor! Gaaf hoor, en knap dat je dat nog "even"doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een mentor heb gehad die zoiets voor ons gedaan/gemaakt zou hebben.
    Het ziet er super leuk uit.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien