donderdag 19 maart 2015

Kerstkaart #12.

Ook deze week weer een kerstkaartje op de donderdag. Ook voor dit kaartje heb ik papiertjes uit het 'OhDeer'-blokje van Fancy Pants gebruikt. Samen met de leuke egel (Collectables van Marianne Design) is het een grappig kaartje geworden. Zeker omdat ie zo lekker scheel kijkt ;)
Dankzij Ingrid en haar team doe ik mee met 52weekstochristmas en heb ik ondertussen al een aardig stapeltje kerstkaarten. Doe je ook mee (weer) volgende week?
Challenges:
De Egel Challenge - Dieren
Christmas Cards All Year Round - Critter(s)

9 opmerkingen:

  1. Ja....hij kijkt wel een beetje anders....leuke kaart!
    Groetjes DIny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij zal gewoon een glaasje te veel op hebben dat lief egeltje. Leuk kaartje hoor ! Kom je eens kijken op mijn blog , dat zou ik kei tof vinden... liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig gedaan!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihihi, scheel kijkt ie zeker, maar dat maakt 'm alleen maar extra leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, jij bent denk ik, helemaal bij door de grote inhaalslag die je gedaan hebt! Deze is ook weer heel gaaf. Misschien en klein brilletje knippen?? Hihihi..
    Groetjes en oh ja, gefeliciteerd dat je gezond bent bevonden voor de Alpe d'Huzes! Fantastisch! Ga je samen met Rolf en het team?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat grappig is dit Colien, een scheel kijkend egeltje op je kerstkaart, leuk! Gezellig dat je weer mee doet bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Colien,
    Prachtige kerstkaart heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Super leuk kaartje met het egeltje, gaaf hoor !
    Bedankt dat je meedoet met onze dieren Challenge !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk dat je meedoet met onze 'Dieren' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Blog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien