Totaal aantal pageviews

zondag 22 november 2015

CAS on Sunday #72 Kerst.

Omdat ik een vorige challange bij CAS on Sunday had gewonnen, mocht ik voor de komende challenge gastdesigner zijn. En de komende uitdaging is: Kerst. Ik wilde graag iets maken met de spulletjes uit de nieuwe IDEE&post, met name met de rietjes die erin zitten. Na even zoeken op Pinterest kwam ik op dit idee. 

Het tekstje heb ik in 'n Word-documentje gemaakt en daarna geprint. 
Doe ook mee en maak een CAS-kerstkaartje. De challenge loopt t/m vrijdag 4 december.

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Colien ;O)
    Leuk dat je GDT wilde zijn ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super!!! Je bent in de winning mood!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ha super gaaf en leuk CAS kaartje Colien, fijne zondag,
    hugs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje Colien!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig zijn die rietjes benen! Vrolijke kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. this is so cute! I know some kids that would LOVE to receive this card!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien