zaterdag 26 december 2015

Creative Lettering met Kerst.


Gisteren genoten van een heerlijke eerste Kerstdag met de familie. Een middag en avond vol gezellige spelletjes, lieve wensen en cadeautjes én lekker eten. Ik wilde gisteren mijn zelfgemaakte cadeautjes showen, maar was vergeten foto's te maken...... 
Hierboven wel 2 plaatjes van 'work in progress', het decoreren en net voordat de eerste serrie bordjes de oven in mochten. Gisteravond na het eten nog even wat foto's gemaakt van de resultaten;
De bordjes voor mijn ouders
Deze voor mijn oudste zus(je) Joanne en neef Bart.
Vier bordjes voor mijn middelste zus(je) Willy en haar gezin.
En ook vier voor het gezin van mijn jongste zus(je) Anne-Marie.
Eindelijk iets gedaan n.a.v. wat ik geleerd heb tijdens de workshop Creative Lettering van Nicole Parmentier :-) Erg leuk om de bordjes (gekocht bij Action, porselein stiften van Pipoos) per persoon te decoreren en ze werden goed ontvangen. Er moesten toch maar 'gewone' borden op tafel komen tijdens het gourmetten, want ze vonden het allemaal zonde om ze te beschadigen.
Oh, en voor onszelf heb ik ook nog 2 bordjes gemaakt. Die van mijn schoonmoeder Ellen was al mee naar huis voordat ie op de foto kon....
Fijne dag nog verder!

8 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk ! Heel tof !
    Dat doe ik ook vaak bordjes decoreren , maar dan met porseleinverf . Maar alleen met stift is ook heel mooi en de vorm van de bordjes is super !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn geweldig, jouw bordjes! Inderdaad te mooi om van te eten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw Colien, wat een super leuke bordjes heb je gemaakt!! Hele bijzondere en persoonlijke cadeautjes zijn het geworden! Een geweldig staaltje lettering, juf is trots !!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, het was erg leuk om te doen! Achteraf had ik het misschien per 'gezin' meer in dezelfde stijl kunnen houden, maar ja...... kon weer niet kiezen, wilde alles uitproberen ;-)
      Kijk al uit naar de vervolgcursus, tot dan!

      Verwijderen
  4. Oh wat gaaf zeg, deze persoonlijke bordjes/ cadeautjes... Ik kan me goed voorstellen dat iedereen toch een ander bord wilde gebruiken. Ze zijn helemaal geweldig! En zo mooi met deze letters en enige details.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig superleuk idee en héél mooi gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow zeg hoe geweldig is dat niet !! Wie wil dat nu niet zo persoonlijk cadeau .
    Nog een gelukkig Nieuw Jaar
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig idee, Colien, zo persoonlijk! Top!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien