woensdag 30 december 2015

Kleurenkaartenteam: Zwart met zilver.

We zijn al bijna aan het einde van 2015 en vandaag is de laatste woensdag van deze maand (én dit jaar). Dat wil zeggen: KKT-dag, ofwel kleurenkaartenteam-dag bij MartinaDe kleuren werden deze keer bepaalt door Mariken en zij koos voor zwart met zilver, een mooie kleurencombi om het jaar af te sluiten. Zo ook de klok van Tim Holtz, die past prima bij een oud&nieuw-kaartje. Met de glitter-sterren op de zilveren achtergrond ontstond dit schitterende kaartje. Letterlijk dan, want de sequin-slinger weerkaatst in het papier...
Benieuwd naar meer creaties in deze kleuren? Kijk dan bij Martina, daar vind je alle linkjes. 
Fijne en gezellige jaarwisseling alvast of tot morgen, oudjaarsdag, maar ook donderdag, dus tijd voor kerstkaartjes....

20 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Colien, enig om het oude jaar mee af te sluiten, liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is deze leuk geworden,een leuk ideeomde klok te gebruiken,ik gebruik de mijne veel te weinig.ik wil jegraag bedanken voor je deelname,wens je een fijne jaarwisseling,ik zie je graag aan de andere kant van het nieuwe jaar
    Grtjs Martina
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi. Ik vind de mal van de klok wel heel erg leuk. Pas ook zo goed bij een nieuwjaarskaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie kaart Colien. Goed gevonden zo. En met die klok kan je zoveel kanten op. De sterren eronder vind ik super. Een creatief en gezond 2016 toegewenst vanleny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook heel leuk gevonden Colien. Toffe KKT kaart.
    Hartelijke groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel toepasselijk deze klok, maar bovenal ook gewoon heel mooi! De zilveren sterrenregen onder de klok staat heel feestelijk. Met recht een schitterend kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Colien,

    Zilver en sterren doen het altijd samen hé? Ook de klok is heel goed gekozen, heb er vorig jaar zelf mijn nieuwjaars-tafelkaarten mee gemaakt... Super combinatie, erg leuke kaart!!

    Nog fijne feestdagen en tot volgend jaar!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Colien,

    Zilver en sterren doen het altijd samen hé? Ook de klok is heel goed gekozen, heb er vorig jaar zelf mijn nieuwjaars-tafelkaarten mee gemaakt... Super combinatie, erg leuke kaart!!

    Nog fijne feestdagen en tot volgend jaar!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige nieuwjaarskaart, heel leuk idee, deze klok!
    Hele fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2016! Tot dan, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Via KKT heb ik je blog gevonden , leuk !
    Op de valreep van dit jaar ben ik een nieuwe volger !
    Mooie strakke kaart !
    fijne jaarwisseling !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi-mooi-mooi! (Ik vind je kaart dus heel mooi 😉)
    Leuk met die klok in combi met sterren.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een echte oudejaarskaart, je bent de eerste die ik bij het KKT tegenkom met de klok. Heb hem dit jaar niet gebruikt maar hij blijft leuk ( en feestelijk in deze kleuren )

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie oudejaarskaart, heel toepasselijk met klok.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ideale KKT-kaart voor de laatste woensdag van het jaar! Heel mooi!
    Beste wensen voor een prachtig en creatief 2016!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ideaal dit kaartje ! Mooi !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Inderdaad die klok leent zich prefect voor dit thema .
    Mooie kaart .
    Vele groeten ,
    francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie woordspeling, maar zeker een leuk idee voor de kaart. Mooie combi zwart en zilver. Ik wens je een fijne jaarwisseling en een mooi en creatief 2016. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuk gedaan, zo met dat uurwerk, echt een "aftel"kaartje naar 't nieuwe jaar.
    ik wens jou en je familie een gezond en creatief jaar toe
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien