zondag 20 december 2015

Kerst-traktatie.

Afgelopen vrijdag sloten we 2015 op school = werk af met een spetterende kerstshow voor de leerlingen. Maar voordat de leerlingen naar de zaal gingen, verzamelden ze per klas bij hun mentor in een lokaal. Daar had mijn collega al een gezellig haardvuurtje en kerstmuziekje op het digi-bord gezet en konden ze genieten van chocomel met iets lekkers. 
Voor mijn mentorleerlingen had ik zakjes snoep gemaakt met een toepasselijk Kerst-label.
Na de kerstshow hebben we de leerlingen uitgezwaaid en konden we met collega's nog genieten van een overheerlijke en gezellige lunch. 
En ook was er de loting van de 'verras-je-collega-met-een-kerstpakket'. Ik had een prima lotnummer, gezien mijn leuke koffie/thee/chocoladepakket :-)
Fijne zondag, ik ga een rondje met de honden en dan voorbereiden op Black X-mas vanavond in 013, zo'n zin in!!


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstcadeautjes met label heb je gemaakt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je de kinders toch weer verwend met zo'n geweldige tractatie! Ze boffen met zo'n lieve mentor! Je kerstpakket is leuk en lekker, mmm! Tot dinsdag, gezellig dat je komt!! Veel plezier vanavond, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke cadeautjes heb je gemaakt voor je leerlingen! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet je kersttraktatie voor 2B4 er geweldig uit! Super leuk en lief. En je kerstpakket is ook al zo gaaf. Veel plezier in 013!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Colien,
    wat een ontzettend leuke traktaties heb je voor de leerlingen gemaakt! Dat beetje extra aandacht is zo belangrijk!
    Jouw kerstpakketje is super zeg.
    Geniet van de vakantie!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Colien,
    Jij bent voor je mentorleerlingen altijd heel attent. Super vind ik dat!
    Het kerstpakket ziet er goed uit, jammer dat ik geen collega van jou ben (-;
    Fijne vakantie! Ik ga nog drie dagen werken, dan ben ik ook vrij, heerlijk vooruitzicht.
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk dat mijn kinderen ook wel zo'n mentor zouden willen hebben. Wat een superleuke traktatie's heb je voor ze gemaakt en daarna zelf nog een prachtig pakket gewonnen. Gezellig om zo de vakantie te beginnen.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien