dinsdag 27 december 2016

Kerst met de mentorklas.


Afgelopen vrijdag had ik nog een momentje met mijn mentorklas. Even een rondje ´vertel eens wat je in de vakantie gaat doen´ en wat drinken en snoepen. School zorgde voor drinken en ik had cupcakes, slagroom en versiersels meegenomen. Helaas de papieren bordjes vergeten, maar rode A4-tjes doen het prima als placemats, zoals je ziet. 
In het midden van de tafel nog een kleinigheidje wat ik had geknutseld voor mijn leerlingen. Vanwege tijdgebrek geen uitgebreide creaties, maar dankzij BijDeb wel een hele leuke! 
Wat chocolaatjes in een sluitzakje en met de gave free printable  dicht geniet. Dat viel letterlijk goed in de smaak. 
foto van Colien Duister.
Na de gezamenlijke kerstviering in de aula werd de opbrengst van de verkoop van chocolade bekend gemaakt. Alle 1e en 2e klassen hadden hun best gedaan om zoveel mogelijk Tony´s repen te verkopen tbv Edukans. Mijn klas had in verhouding de meeste repen verkocht, dus ik ben een trotse mentor, dat snap je! Er is een prijs aan verbonden: een uitje. Maar waarheen... dat weten we nog niet. Twee jaar geleden ging de winnende klas naar Nick en Simon en vorig jaar naar een optreden van Maan....ik ben benieuwd!

7 opmerkingen:

  1. Tof zo'n afsluitmoment! En wat leuk dat jouw klas gewonnen heeft.
    Fijne vakantie
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n presentje voor je klas.
    Flinke opbrengst. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig zo het jaar afsluiten met je klas. Leuke presentjes. En ja een trotse mentor,het jaar kan niet meer kapot ;)Nu even lekker niets.....toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er allemaal gezellig uit!!!
    Complimenten aan jouw klas dat ze zo goed hun best hebben gedaan om repen te verkopen. Daar mag je terecht trots op zijn.
    Geniet van de kerstvakantie!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kan terecht een trotse mentor zijn , helemaal top !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke juf ben jij, maar dat had ik wel gedacht! Leuk om dit allemaal te organiseren, maken en te delen met je klas! Stimulerend! Ben benieuwd wat jullie gaan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellig pakketje!
    & gefeliciteerd met jullie prijs, inderdaad spannend wat het word. Nick en Simon zou ik wel naartoe willen (een echte fan hier)
    Tot morgen, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien