zondag 11 december 2016

Liefde.

Morgen trouwt onze collega Mark met zijn Rob. Geen groot feest, maar zeker wel een kaartje waard! Voor 2 mannen een kaartje zonder te veel poespas. Mark geeft mijn mentorklas wiskunde, dus ook namens de leerlingen heb ik een kaartje gemaakt en nog eentje extra. Mijn klas mag morgen eerst kiezen welke van de drie kaartjes zij willen schrijven. Daarna zoek ik er eentje uit die ik zelf wil sturen en het kaartje wat overblijft gaat in de verkoopbak, misschien dat een andere collega nog een kaartje wil sturen....  De komende dagen dus nog meer huwelijkskaartjes op mijn blog, heb ze vanmiddag bij redelijk licht op de foto kunnen zetten. Al blijft glimpapier lastig...
Challenge;
Freshly Made Sketches - FMS266

16 opmerkingen:

  1. Hoi Colien,
    Wat een mooie kaart voor dit huwelijk. Het gaat om de liefde, mooi uitgedrukt in deze kaart.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie strakke kaart voor dit huwelijk !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi huwelijkskaartje heb je gemaakt voor je collega.
    En leuk dat je ook namens de leerlingen aan de slag bent gegaan, ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk gedaan Colien.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje voor die gelegenheid Colien....en dan ben ik wel benieuwd naar de amdere 2 natuurlijk

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaartje heb je gemaakt en je bent goed creatief bezig hoor!! Leuk ook dat kaartje met die muisjes voor je ouders. Erg leuk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie stoere mannen trouwkaart! Ik ben benieuwd naar je andere kaartjes Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou niet onmiddellijk weten hoe aan een dergelijke kaart te beginnen, maar met deze schets had je een mooie start, mooi, stoer en toch lief(de)!
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart voor onze 'Mark', zal hij tof vinden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit vindt Mark vast helemaal geweldig! Lief ook dat je met je klas een kaart stuurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie, moderne kaart voor je collega.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het een hele mooie kaart geworden,
    en ook het glimmend papier heeft een gaaf effect ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree) }

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A great use of the sketch and a perfect card for a wedding. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Very pretty! Such pretty textures. So glad you joined us this week at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien