dinsdag 19 februari 2019

Deurhanger.

Bij De Egel is de lopende challenge: Maak een deurhanger en gebruik een strikje. Ik ging aan de slag en maakte er eentje voor mijn moeder. Zij heeft een grote tuin als hobby en is daar regelmatig in te vinden. De basis voor de deurhanger lag al een tijdje klaar op tafel, de afwerking liet even op zich wachten. Maar op de valreep is het nog gelukt! Met plaatjes uit een knipvel, gecombineerd met mooie, fijne blad- en bloemstansjes is het dit geworden. 
Challenge;
De Egel - Deurhanger met strikje

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke deurhanger, daar zal je moeder blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele gave deurhanger voor je moeder! Erg leuk gedaan.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, wat een leuke deurhanger. Handig ook nog! Hier zal je moeder wel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof, perfect voor een tuinierster...
    Ik had mijn digi's uitgeprint, mmar ben dus te laat.
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goed idee om deze voor je moeder te maken. Hij is echt prachtig en heel toepasselijk.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, de tekst op deze hanger.
    Wat een goed idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat leuke deurhangers, heel mooi en praktisch ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien