maandag 18 februari 2019

Reminder Alles is liefde challenge op het 4 Season blog.

Nog een reminder: t/m volgende week vrijdag 1 maart kun je meedoen met challenge #16 op het 4 Season Challenge blog. Nelly en ik bedachten dat het thema deze maand 'Alles is liefde' moest zijn en we hebben al heel veel leuke inzendingen ontvangen. 
Voor mijn reminderkaartje plakte ik een kaartje helemaal diagonaal vol met verschillende washi-tapejes en stanste er een rechthoek en 2 hartjes uit. Er kwamen nog een tekstje en wat glimmende hartjes-steentjes bij. Met het overbleven negatief maakte ik nog een kaartje. Daar kwam het woordje Love en 1 glimmend hartje bij. 
Doen jullie mee? Je kunt je bijdrage >HIER< linken.
Na een zonnig en relaxt weekend wordt het weer een volle week. Behalve een boel drukte op school = werk ben ik ook elke avond van huis. Wel leuke activiteiten, hoor! Vanavond ga ik gezellig stippen bij Mariken.
Challenges;
CAS Colours & Sketches - #308
Color Throwdown - CTD530

9 opmerkingen:

  1. Zo leuk, dat je 2 kaartjes maakte.
    Goed bedacht.
    Veel plezier komende week, met alle drukte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee vliegen in een klap en dus twee gave kaarten erbij! Erg leuke tapejes gebruikte je. Veel plezier met stippen vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes allebei! Wat doe je dat leuk met dat washi tape! Ik sta er altijd mee in mijn handen en leg het maar weer weg!Super leuke kleurtjes ook! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Washi tape, wat gezellig. Prachtig geplakt en mooie kleurtjes. Twee geweldige kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze superleuk, helemaal in deze kleurencombi!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love how you used the negative space and got two cards. Great job! Thanks for joining us this week at CC&S!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige kaartjes heb je gemaakt, super leuk! Succes met je drukke week en veel plezier vanavond bij Mariken!!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely cards, great way to stretch your supplies. Thanks for joining us at CC&S.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A really beautiful take on the throwdown colors! Love the striped background! Thanks so much for joining us at CTD!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien