donderdag 21 februari 2019

Week #8 van 52 Weeks to Christmas.

En we zijn weer een weekje verder, dus een volgende donderdag = kerstkaartjes dag. En ook deze week weer 2 exemplaren op mijn blog. Gisteren 'vers' gemaakt, tegen de deadline aan. Maar ja, het is ook zo'n drukte met van alles. Gelukkig hoefde ik gisteren niet naar school = werk, maar stiekem was ik wel wat zaken aan het regelen voor volgende week, dan is weer de projectweek voor onze 2e-jaars leerlingen: IK HOU VAN HOLLAND. 's Middags nog op jacht gegaan naar rood-wit-blauwe vlaggenlijnen en andere versieringen, zo'n 60 boeken bij de bibliotheek opgezocht en een poster gemaakt voor het 'Knutselloket'. Maar daarover later meer!
Nu eerst over de kaartjes van vandaag: tijdens het opruimen van mijn box met kerst-knutselspulletjes kwam ik een doosje tegen met glimmende kraftkaartjes. Ooit gekocht bij de Action, maar nog niks mee gedaan.  Ik zag de sketch en dacht meteen aan een diertje wat over de rand gluurt. Het is Eline's kitten geworden in 2 verschillende kleurtjes. Tekst van Karin Joan erbij en wat sterretjes, gemaakt met de gave mal die ik tijdens de teamdag van Annemarie en Merit heb gekregen. Ik ben tevreden! En ik heb mooi al 2 van de 24 kaartjes gebruikt, haha.
Doen jullie (weer) mee? Maak ook alvast (een) kerstkaartje(s) en voorkom stress aan het einde van het jaar :) Link je kaartje op het 52 WTC-blog. Daar zie je, behalve mijn kaartje, ook een voorbeeldkaartje van Ineke. Dan kom ik een kijkje nemen op je blog. Misschien niet meteen vandaag, want er staat weer van alles op de planning, maar ik kom langs, dat beloof ik!
Felicitaties mogen vandaag richting Ingrid, zij is jarig! Mijn kaartje voor haar zie je morgen, graag tot dan.
Challenges;
Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas
Merry Little Christmas - February anything Christmas goes
Sketch Saturday - #551

20 opmerkingen:

  1. Het zijn schatjes van kaarten geworden, leuk gedaan die sketch draaien, wij hebben er naar gekeken maar konden er niets mee....zoals jij de sketch gebruikt is hij SUPER!!!


    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan alleen maar de opmerking van Annemarie veamen, superleuk om de schets zo te gebruiken, heel cute zoals de katjes komen piepen...
    Ik denk dat ik je idee ook nog wel eens gebruik!
    Fijne dag, ondanks alle drukte!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten, grappig om die poesjes over de rand te laten kijken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super schattige kaartjes en wat heb je de schets mooi gebruikt! Succes met de Ik hou van Holland week.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo schattig met die katjes, leuk idee. Die kaarten heb ik ook nog vrijwel allemaal liggen... zal er ook eens iets mee gaan doen.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatjes!!
    En inderdaad......de sketch draaien was de oplossing.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heey Colien,

    dat zijn 2 hele lieve kerstkaartjes geworden!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie kaartjes, mooi papier en schattig met die poezen ! Succes nog met al je werk ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze leuk!! Ben benieuwd wat je met de andere 22 kaartjes gaat maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke kaartjes en wat leuk gedaan met de katjes! Mooi papier ook! Veel succes met al je drukke bezigheden! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee hele mooie en lieve kerstkaarten Colien. Zo leuk die glurende poezen en het glimmertje in het papier maakt het extra feestelijk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gave kaartjes heb je gemaakt met de sketch als uitgangspunt. Die poesjes zijn ook erg leuk!! EN nu al weer IK HOU VAN HOLLAND project? De tijd vliegt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee hele leuke, schattige kaartjes met de glurende poesjes. Oh, wat zijn die schaaltjes mooi geworden, heel knap gedaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo schattig die poesjes. Mutsje, sneeuw en het is een geweldige kerstkaart.
    Druk, druk, druk.... Succes met je project.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super cute!!! Thank you for joining us at MLCC, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Stunning Christmas card. Thanks for joining us at Crafty Hazelnut Christmas Challenge

    Hugs
    Claudia
    DT Crafty Hazelnut Christmas Challenge

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be
    http://craftyhazelnutschristmaschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh my gosh, these cards are adorable! Love the sentiment stamp and those cute kitties! Thanks for joining us at Merry Little Christmas Challenges

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien