dinsdag 25 april 2017

Vierkantjes in de lift.

Bij Knutsels en Kadootjes hebben ze weer een leuke challenge: deze keer mag je een kaartje liften. Toen ik het origineel van  Kimberley van Diepen zag, moest ik meteen denken aan deze kaart die ik voor Bart gemaakt had. Op één of andere manier wist ik het papier ook direct te vinden en kon ik kijken of ik de juiste letters nog uit het vel kon knippen. 
En ook deze bedankkaart is gemaakt met de letters uit het October Afternoon papier. Ik vind het zelf heel geslaagde kaarten: lekker simpel en een tikkeltje stoer. Wat vind jij?
Challenge:
Knutsels en Kadootjes - Liftkaartje

16 opmerkingen:

  1. Ze zijn super Colien ! Heel leuk en inderdaad een tikkeltje stoer !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal leuk ! boodschap is duidelijk
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele gave kaarten! Lekker stoer Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk...kaartjes met vierkantjes erin!! Ze zijn tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Die zijn gaaf!!!
    Wat ontzettend leuk gedaan.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze allebei erg leuk! inderdaad stoer, maar ook ontzettend vrolijk!
    Dank je voor het meedoen bij ons van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn 2 super stoere kaarten geworden.
    Kei gaaf!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stoere kaartjes, Colien.
    Leuk met die teksten zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij bent aardig druk geweest de afgelopen dagen, ik heb al heel wat kaartjes gemist. Deze zijn lekker stoer met de grote letters. De Sarah kaart met de heks is wel heel leuk en twee grappige kippenkaartjes. Wat een eer dat je het bruidsboeket voor je collega mocht maken, prachtig gedaan.
    lieve greotjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Te gek gedaan, heel stoer en onwijs origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn echt te gek. Jouw kaarten. Lekker stoer!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gelift!
    Bedankt voor je deelname bij Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk gedaan Colien, gaaf die letters, en de stoere versies van de liftkaart...Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien