zondag 2 april 2017

Restjes opgemaakt.

Eergisteren maakte ik 2 kaartjes met de restjes uit een oude IDEE&post. Prompt ontving ik bericht dat de volgende in aantocht is, dus 'moest' ik van mezelf de allerlaatste stukjes papier ook meteen maar opmaken, zodat het mapje alvast leeg is. 
Een aantal van jullie gaf al in een reactie aan dat ik er vast nog wel 1 of 2 kaartjes uit zou kunnen persen. 
Het werden er maar liefst 9!
Omdat op het enige, overgebleven vel allerlei tekstjes stonden, ben ik daarmee aan de slag gegaan. Uitgangspunt was in eerste instantie de sketch bij MojoMonday, maar na een aantal kaartjes waren er nog maar heel weinig papiertjes over en heb ik maar wat geïmproviseerd. 
Het zijn kleine kaartjes geworden van 10 x 7,5 cm. Prima om op te sturen, maar ook leuk aan een bloemetje of bij een cadeautje.
Het opbergmapje is nu leeg, dus laat de nieuwe IDEE&post maar komen! 
Fijne zondag en hopelijk tot morgen bij onze eerste 4 Season SWAP....
Challenge;
Mojo Monday - MOJO490

8 opmerkingen:

  1. Mooi zijn ze Colien,vind het ook leuk om met restjes te werken of ik ze ooit allemaal zal opmaken.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg knap van je! Mooie kaarten Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik was er één van, van dat persen...Negen is echt wel heel knap! En van die leukerds weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik ook! Maar dat je er nog 9 zou kunnen maken..... ze zijn echt geniaal! Dat ga ik onthouden. Deze zijn ontzettend leuk!! Ik ben nu mijntweede blokje aan het op maken. Serieus! Nog maar een keer eerder een blokje tot op de laatste snipper op gemaakt. Het verbaast me altijd weer hoevee kaartje er nog uit kunnen, uit en paar stukjes papier.
    Ben je ook zo benieuwd naar de nieuwe Van oma DEE?
    Groetjes!! GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent goed bezig geweest Colien! Ze zijn allemaal even leuk.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet te geloven, zeg! Nog negen kaartjes gemaakt met de restjes. En wat zijn zo leuk. Jij bent helemaal klaar voor de nieuwe iDEE&post :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ken dat gevoel, mijn kit 'moet' ook altijd eerst leeg voordat ik aan de volgende mag beginnen! Maar zoals jij hem tot de laatste snipper weet te gebruiken dat krijg ik niet voor elkaar. Ze zijn ook nog eens hartstikke leuk allemaal, knap!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien