zaterdag 31 maart 2012

Dank je wel.

Vandaag was de open dag bij Ge-We Hobby in Nederhemert. Sanne en ik hebben leuk gefreubeld en uitleg gegeven over de Tim Holtz technieken. Voor zo'n eerste keer was het erg geslaagd! 
Het is lente, maar toch heb ik een kaartje gemaakt met deze leuke 'herftst- digi' van Pollycraft. Ik vind het echt een schatje en het meisje op de paddenstoel past prima bij de challenge van Cupcake inspiration. Ik heb het afdrukje ingekleurd met Derwents en haar vleugeltjes bewerkt met Stickles. Het papier is bedrukt cardstock van DCWV, 'the ECO stack'. Het tekstje is gemaakt met een stempeltje van Marianne Design: Eline's words. Nog wat bloemetjes en knoopjes met waxtouw en ik was tevreden :)
Challenges;
Pollycraft Monday Challenges - Mmmmm.....Choclit!!
Cupcake inspirations - CIC 153

4 opmerkingen:

  1. Ohhh Colien,wat een super kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. very cute...thanks for sharing at cupcake inspirations

    Tina
    sweetie dt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart ! mooi ingekleurd, kleurenkeuze is superzzz !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het leuk was in Nederhemert! Ben benieuwd wat je allemaal geshowd hebt.
    En dit kaartje is ook weer supermooi!
    Fijne zondag, gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien