zaterdag 17 maart 2012

Good luck.

Al een tijdje geleden heb ik leuke digi's gekocht bij Pollycraft. Het was er nog niet van gekomen om er iets mee te doen, nu eindelijk wel :)
Het meisje met klavertje 4 heet 'Good Luck' en dat heb ik er als tekst (met lettertjes van Zeeman) bijgeplakt. Het stippen- en strepenpapier is van Crafts-too, de strookjes ertussenin komen uit een blokje van Action. Het strikje en de bloemetjes komen uit voorraad.
Zometeen ga ik samen met mijn scrapmaatjes naar de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch. Ik heb er zin in en zal jullie morgen laten weten hoe het was en of ik het financieel heb gered :P
Challenges;
Pollycraft Monday Challenge - Paulas sketch
Cupcake Inspiration - Challenge 151
Dutch Dare Card Challenges - #156 Dots and Stripes

16 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Colien,wat is dit een mooie kleur groen.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd, mooie kleur groen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatje ! mooi gemaakt !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hè zijn ze, de digi's van Pollycraft. Ik heb er tig en nog lang niet allemaal gebruikt. Je kaartje vind ik erg leuk, lekker vrolijk. Inmiddels ben je vast op weg naar Den Bosch. Ben benieuwd of je je in hebt weten te houden :)

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief damentje is dit! Mooi fris gekleurd kaartje! Ben benieuwd hoe het was op de beurs maar dat lezen we vast nog wel!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is FABULOUS! I LOVE it! Thank you so much for linking up at Cupcake Inspirations this week and good luck!
    Rene :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart en zo mooi in het groen. Gr Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  8. she is so cute...love the colors and details...lovely card..thanks for sharing at cupcake inspirations

    Tina
    sweetie dt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi colien
    wat heb je een schatje van een kaart gemaakt,een erg leuke digi maar dat papier in dat frisse groen vind ik helemaal super!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooie kaart!
    En ik heb er net een dagje Den Bosch op zitten met mijn scrapmaatjes ;-) Het was super gezellig! Bedankt en op naar de volgende keer!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kaartje en ik hou van de kleur! Ondertussen zul je al terug zijn van de beurs... ik ben benieuwd naar morgen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sweet card! I love the gingham ribbon. Thank you for joining us at Cupcake Inspirations.

    Happy Crafting!
    Jen (JLJ Designs)
    My Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is so cute! I love your coloring and all of your added touches. Thanks for playing with us at Dutch Dare Card Challenge.
    Hugs
    Pattie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is so cute Colien! Lovely colouring and I love those wee flowers you added!

    Thanks for playing along with us at Pollycraft this week!

    Arabella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, I love this card! So so super cute, fabulous!
    Thanks for playing along in our Sketch challenge this week over at Pollycraft :o)
    Hugs,
    Cazza
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is a fab green card. I love the design and your colouring a s well. Thanks for playing at Dutch Dare Card Challenge and good luck. Hope to see you back thursday for a new challenge. Bettina xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien