maandag 12 maart 2012

Rock girl.

Gisteren weer heerlijk een  middagje gefreubeld. Ik had de hele tafel voor mezelf, dus je begrijpt dat die helemaal vol lag :) Onder andere dit kaartje gemaakt met 'Youth Collection'  papier van Prima Marketing. Het plaatje had ik al een hele tijd en kwam nu mooi van pas bij de challenge van 'Elke kaart een feestje': "Alles wat met muziek te maken heeft". Ik heb de rock girl op kraftpapier geprint. De sterren zijn gemaakt met MFT mallen en verder alleen wat knopen toegevoegd, leek me voldoende om deze stoere kaart af te maken.
Challenge;
Elke kaart een feestje - The voice (alles wat met muziek te maken heeft)

15 opmerkingen:

  1. hallo Colien.
    een mooie kaart.leuk met die knoopjes en sterren staat een blog award voor jou op mijn blog.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super stoere kaart! De sketch is leuk, het papier is gaaf (heb ik ook ;))en het afdrukje past er goed bij.
    Groetjes, Ellen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi colien
    een mooie en aparte kaart, denk dat dat komt omdat de stempel niet is ingekleurd en dan word het toch een extra blikvanger!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Colien.
    Gr.Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohwww, wat een lekker stoere kaart! Mooi!
    Bedankt voor het mee doen bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Colien,

    wat een superstoere kaart!! Ik vind de sketch zo leuk! Heb hem al vaker gezien en zo leuk wat iedereen ervan maakt!
    Succes met de challenge!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je prachtige kaarten Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke stoere kaart!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een tof kaartje! Mooi papier en leuke sketch! En de sterren doen het weer goed!
    Tot morgen, gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een stoere kaart! Het afdrukje is te gek! Het papier past er perfect bij! We komen mekaar zaterdag vast tegen op de beurs in Den Bosch ;-)

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een stoere kaart, helemaal leuk

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig! Een toffe, stoere kaart!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je een leuke kaart gemaakt met de sketch Colien! Bedankt voor het mee doen deze week bij EKEF!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een stoere kaart Colien en wat een leuke stempel. Goed idee om hem alleen te stempelen en verder niet in te kleuren!
    Bedankt voor het meedoen met EKEF!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien