maandag 19 maart 2012

Just for you & Baby Tilda.

Samen met dit Tilda-prinsesje heet ik je welkom op mijn blog. Ik ben weer in het roze papier van Action (een Classic Mickey blokje) gedoken en laat je nog maar een kaartje met een nieuw Magnolia-stempeltje zien. Ik vind haar zo schattig en na het inkleuren met Derwents heb ik er ook Stickles bij gebruikt. Dit keer heb ik de sketch van Tomic gebruikt en daar hoorde ook bloemen en een veertje bij. Geen probleem, genoeg spulletjes in voorraad. Al met al is het een echt meidenkaartje geworden...
Dit kaartje hadden jullie nog van me tegoed. Vorige week liet ik Baby Edwin zien en toen was deze meisjesversie nog in de maak. Aangezien ik gisteren toch met roze bezig was en heb ik het afdrukje ingekleurd, Stickles toegevoegd en het kaartje afgemaakt met de poststempeltjes.
Challenges;
TOMIC - Feathers and Flowers + Sketch by Liza
Papertake Weekly - For the girls
Ge-We Hobby Challenge - Bloemen
Simply Magnolia - Anything goes
Stamp with fun - Feather

10 opmerkingen:

  1. zijn allebei schatjes!! en roze blijft toch stiekum zoooo leuk!!

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi colien
    erg leuk dat je op de roze-tour bent want je kaarten zijn so sweet!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Colien,

    wat een leuke roze kaarten. De bovenste is heel lief en onderste gewoonweg schattig. Op mijn bureau ligt hetzelfde afdrukje en ook al ingekleurd met roze. Maar dat zal wel even duren voor ik die laat zien, eerst nog twee jongenskaartjes maken......je kunt er geen pijl op trekken.
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey, wat zijn ze allebei leuk Colien! Dat roze valt bij mij erg in de smaak!
    Tot morgen, dat wordt een lange dag!
    xxx Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent goed bezig in het roze! Beide zijn het hele lieve kaartjes!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schhitterende kaarten Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig roze kaartjes! Ik ben niet zo voor roze maar als ik jouw kaartjes zie, moet ik dringend mijn mening herzien want ze zijn prachtig!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartjes zijn weer super geworden Colien, heel lief zomet dat roze.

    Liefs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. omg totally sweet card.
    Thank you for joining us for this weeks challenge at Simply Magnolia.
    Hugs Bonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Colien,

    wat heb je 2 prachtkaartjes gemaakt, ik vind de sketch voor je babykaartje ook zo mooi, deze ga ik ook eens proberen.

    Fijn dat je meedoet met de challenge van simply magnolia!

    Fijn weekend,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien