donderdag 22 maart 2012

Rood/wit/blauw.

Vorige week behaalde ik weer de Top 3 bij AFA, maar liefst voor de 8e keer! Het zijn elke keer weer leuke challenges, dus daar doe ik graag aan mee. Dit keer was de uitdaging een leuke sketch en ik heb er dit rood/wit/blauwe kaartje van gemaakt. Het bloemetjespapier vond ik afgelopen zaterdag op de beurs. Achter het afdrukje van The Greeting Farm (ingekleurd met Derwents en sommige delen bewerkt met Diamond Glaze) een geĆ«mboste cirkel op een taartrandje. Het lint komt van een oude medaille, aan de strik heb ik 2 bedeltjes geknoopt met scrappersfloss. Tot slot paperclips en parels als versiering aangebracht.
Challenges;
Anyone for Anya - Sketch
The Secret Crafter Saturday Challenge - Doilies are not just for cakes
Simon Says Stamps - Bingo (Flowers, Pearls, Charms)

10 opmerkingen:

  1. Hoi Colien,

    Ja dat je voor de 8ste keer in de top 3 staat is
    "eigenlijk" helemaal NIET vreemd, je kaartjes zijn altijd zo leuk en vrolijk ook deze weer.
    Bedankt dat je weer meedoet aan AFA....

    liefs Merit en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. moooooiii
    leuk dat je meedoet met anyone for anya challenge

    Janine DT AFA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Colien, deze kaart is ook weer prachtig.
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi colien
    een erg leuke vrolijke kaart, dus normaal dat je zo vaak in de top3 beland:-)
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Top! Die strik doet het hem! Maakt het helemaal af!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lekker op z'n hollands ! mooi kaartje grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Colien en dat al 8 keer!! Nou miscchien wordt dit wel weer een winner, het is zo'n vrolijk hollands gekleurd kaart!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke,frisse kaart! Ik hou van dat rood-wit-blauw, heel mooi!
    Tot morgen, xxx Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave kaart, Colien! Het medaille-lint staat hartstikke goed.
    Tot morgen, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Cuter card, Colien. I lover your choice of image, DPs and little embellishments.

    Thanks for playing at Anyone for Anya? this week.

    Happy Crafting
    Sam

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien