maandag 14 januari 2013

MELS.

Zaterdag beloofde ik jullie dat ik zou laten zien wat ik gemaakt heb voor 'onze' Mels. Hier is de slinger die tijdens het kraamfeest boven de kadotafel heeft gehangen en nu vast een mooi plekje krijgt op zijn kamertje. Ik heb de vlaggetjes in verschillende vormen gesneden/gestanst naar aanleiding van de 'Mix & Match Banners' van MFT. De basis was steeds een kraft-cardstock van 10 x 15 cm, dan heb je een beetje een idee hoe groot het geheel is.



Je ziet het: ik heb weer allerlei spulletjes bij elkaar gezocht in blauw en kraft. Ook is op elk vlaggetje de naaimachine weer ingezet. De letters zijn gesneden met de Slice. Sjonge, dat was een tijd geleden dat ik dat apparaat gebruikt heb! Toch maar vaker uit de kast halen, want het geeft een leuk effect.
Tot slot laat ik even een mooie foto van ons lieve, stoere neefje zien. Dan snap je waarom ik zo'n trotse tante ben :)
Challenge;
Ge-We Hobby Challenge - Bingo (blauw-tekst-kraft)

11 opmerkingen:

  1. schitterende slinger Colien, en een schitterende neef wat een leuk kereltje!!! Begrijpelijk dat je trots bent..

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie slinger, Colien en wat ben je terecht een trotse tante. Dit kereltje zal later ongetwijfeld trots worden op jou als je hem nu al zo in de watten legt.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan, Colien! Leuk dat de slinger naar zijn kamertje gaat. En wat een schattig mannetje, mooie foto. Vast een babyshoot gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super gave creatie! Helemaal te gek deze slinger! Ik vind hem heel erg leuk! Lekker stoer. Hopelijk hebben jullie een leuk feestje gehad, maar ik hoorde van Indy en Rosey dat het gezellig was. We spreken mekaar snel!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig hoe je dit weer gemaakt hebt en heel gaaf zo in verschillende vormen!
    En de baby...die is gewoonweg prachtig!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww, wat ziet dit er gaaf uit Colien, prachtig hoor !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige slinger voor Mels! Die letters zijn mooi. Handig, zo'n Slice. Het lijken qua vorm net chocoladeletters, lekker ;) Snap dat de slinger een ereplaatsje krijgt en ik begrijp ook heel goed dat je een trotse tante bent. Wat een hummeltje!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een te gekke slinger voor Mels. Heel mooi!! Lief en stoer! En Mels zelf...........wat een schatje en zo mooi op de foto gezet!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lekker ventje die Mels! En je slinger is super leuk geworden! Zal zeker leuk staan op zijn kamertje!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie foto van Mels ( aparte naam overigens ) leuk om een layout van te maken. De banner is super.....heel leuk met de verschillende vlaggen.
    Van harte tante Colien:-)
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Colie,

    De vlag is echt super tof!!!

    groetjes
    rebelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien