vrijdag 18 januari 2013

Hoera Zwanger!

De eerste liftkaart van dit jaar is weer een beauty! Marjan van het Lift Challenge Blog koos een mooie kaart van Lisa Johnson en dit is mijn uitvoering. Vorige week vertelde mijn nicht dat ze zwanger is, dus wil ik haar verrassen met een kaartje.
Omdat ik toch met 2 kleurtjes cardstock in de weer was, heb ik meteen nog een extra kaartje gemaakt en zie hier deze 'andersom' versie:)
Handig om een kaartje op voorraad te hebben...
Vanavond komt Nel hierheen om te freubelen, gezellig!
Challenge;
Lift Challenge - #33

8 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaarten Colien.

    Ik heb er ook zin in vanavond.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd handig, een voorraadje. Dit soort kaartjes komen vaak onverwacht van pas. Ik vind ze allebei erg leuk! Veel plezier vanavond en de groetjes aan Nelly!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie uitwerkingen van de liftkaart heb jij gemaakt! Ik vond 'm ook zo gaaf, maar ik ben niet zo ijverig geweest als jij. Heb er maar eentje gemaakt ;)
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty, Colien! Vind ze allebei mooi, maar de eerste het meest sprekend. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes, Colien en mooi papier. Zo'n extra kaartje is nooit verloren.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé wat leuk dat je weer meedoet! Vind beide kaarten mooi, geloof niet dat ik kan kiezen! Lekkere frisse en lieve kleurtjes voor deze gelegenheid!Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve variant op de liftkaart, mooi! EN voor een leuke gelegenheid. Fijn dat je weer met ons meedoet Colien!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien