zaterdag 9 maart 2013

Kinderkaarten.

 
Vandaag laat ik jullie 2 kinderkaarten zien, die ik gemaakt hebt met papier en bijpassende spullen uit een 'Rocket Age' pakket van October Afternoon. Doordat alle materialen op elkaar zijn aangepast, krijg je een mooi geheel. Nog wel even de naaimachine erbij gebruikt voor een stoerder effect, maar deze 2 kaartjes waren snel klaar. Daardoor heb ik (eindelijk, naast alle drukke bezigheden van de afgelopen week) wat tijd om mijn DT kaartje voor morgen af te gaan maken. Dan start er weer een nieuwe challenge bij Anyone for Anya, kom gerust weer langs morgen!
Challenges;
De Creatieve Zebra - Kinderkaart
Mojo Monday - Sketch 283

7 opmerkingen:

  1. Leuke, stoere kinderkaarten! Ook weleens fijn als ze lekker snel klaar zijn. Blijft er weer tijd over voor andere dingen. Ik ga de uitdaging aan hoor, en ga een kaartje maken voor AFA. Leuk idee :) Uiteraard ga ik 'jouw' digi gebruiken, die is echt leuk!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk zeg deze kinderkaartjes. Stoer en lief, mooi de stiksels. Succes met het maken van DT kaartje voor AFA.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk Colien! Toffe kinderkaartjes!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi COlien,
    de computer slaat hier helemaal op tilt. Je blog heeft en heel vremde kleur en knippert.... Jammer dat je het zelf niet kunt zien, hahaha.
    Je kaartjes zijn erg leuk. Makkelijk als het zo snel kan en zulk leuk resultaat!
    Helemaal super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat zijn ze leuk! Vind vooral de bovenste erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee hele leuke kaarten en leuk met de decoratie die je erbij hebt geplaatst ( die niet op de kaart zitten :-) )
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien