maandag 18 maart 2013

New born baby.

Een collega vroeg me of ik een babykaartje voor een jongen wilde maken. Dat was een leuke opdracht en hier zie je het resultaat. Met verschillende merken en soorten papiertjes bij elkaar, zelfs het ribbelkarton van de rol beschuit, hihi. De cirkel onder het sokje is een anti-slipmatje. De tabjes met tekstjes zijn gemaakt met de nieuwe collectebles van Marianne Design.
Challenges;
Cards and Scrap Challengeblog - Wit met een vleugje pastel.
Sketch Saturday - Week #250

11 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje! Bij het ribbelkarton van de beschuit moest ik wel meteen aan de blauwe muisjes denken die dan op die beschuiten moeten :)
    Tot later, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof gedaan! mooi met de zachte blauwe kleurtjes en het kraft! Erg geinig met de recycle materialen! Leuk effect!
    Ben je al langs het liftblog geweest? Moet je echt effe doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van het Cards&Scraps Challengeblog (EKEF)
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart. En wie wat bewaard heeft wat . Grappig dat je een antislip mat gebruikt op je kaart.
    Gezellig dat je weer mee doet bij Cards & Scrap Challengeblog (ff wennen die naam )

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje.
    Bedankt voor het meedoen met de uitdaging van het Cards&Scraps Challengeblog (EKEF)
    Groetjes Noriko

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohhh wat is dit een mooie kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuk babykaartje Colien, schattig is het geworden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig kaartje is dit, Colien.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 4 kaarten heb ik gemist....vier leukerds, maar die heb ik net wel allemaal bekeken.
    Dit is ook weer een schatje. Leuk met het WITTE ribbelkarton.

    Je bent samen met Sanne welkom, dat weet je :-)
    groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee, ribkarton van een rol beschuit! Die ga ik onthouden.
    Mooi en lief kaartje, leuke dingen gecombineerd en met een schattig sokje!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien