zaterdag 30 maart 2013

Kusjes in de lift.

Dankzij een vrije Goede Vrijdag ben ik nog net op tijd om mee te doen met de Liftchallenge. Gisteren heb ik dit kaartje gefreubeld volgens voorbeeld van Teresa Abajo. De papiertjes komen uit de Oliver paperpad van BasicGrey. De bloemen zijn gemaakt met witte inkt (Whisperwhite) en Secret Garden stempels van Stempin' Up. Ik heb ze verhoogd opgeplakt. Het Eline's vintage tekstje heb ik met dezelfde inkt gestempeld. Het stiksteekje, gemaakt met witte gelpen, maakt het geheel af.
Challenge;
Liftchallenge - #38

6 opmerkingen:

  1. Hij is MOOI! Gaaf die kleuren en wat een blikvangers zijn je bloemen. Leuk dat je weer meedoet met de Liftchallenge! Fijn dagen nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd een mooie kleurencombi. Mooi d eembossing met de bloemen,en de kruissteekjes blijf ik ook altijd een leuke! Mooie lift, en tof dat je weer meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een mooi "kartje"

    Groet annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi lief kaartje Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha Colien,
    ja wat er al niet in een lift kan gebeuren.....;-)
    Je kaart is supermooi! Love the colours!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien