donderdag 9 april 2015

Kerstkaart #15


De weken vliegen voorbij, het is alweer donderdag. En net als alle eerdere donderdagen dit jaar laat ik je dan kerstkaartjes zien. Dit keer twee bijna dezelfde kaartjes. Ik kocht in de kerstvakantie twee sjaals bij Etos (in de uitverkoop, altijd leuk!) en daar zaten de labels aan die ik nu op deze kerstkaartjes heb verwerkt. Het papier, de stickers onderin en de buttons komen uit een eerdere IDEE&post.
Dankzij Inge en het team van 52weekstoChristmas blijf ik het volhouden wekelijks de voorraad kerstkaartjes aan te vullen....

11 opmerkingen:

  1. Leuk om die labels te hergebruiken ! Tof !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes. Ik bewaar ook al de labeltjes, lintjes die aan nieuwe kleding zitten. Komen altijd wel van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Poehee, straks moet je nog mensen zoeken om de kaartjes naar te sturen ;-). Je bent hartstikke goed bezig! Heb ook al een voorraadje, maar niet op jouw niveau (hahaha).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig om te lezen dat jij ook labeltjes hergebruikt....doe ik ook hoor!
    Twee prachtige kerstkaartjes heb je gemaakt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf die labels! Wie wat bewaart...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart, heel apart!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaarten! Jouw voorraad groeit al goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Colien,
    wat een leuke labels zaten er aan die sjaals. Daarom maar meten twee gekocht?
    Je kaartjes zijn weer heel mooi met dat papier...Eindeloos te combineren!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuke kaarten , als je er zo elke week enkele maakt heb je een voorraad tegen Kerstmis.
    Ik weet niet of ik het kan... zou het eigenlijk eens moeten proberen wie weet komen er wel mooie dingen uit zoal bij jou?
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een grappige labeltjes Colien en zeker het hergebruiken waard. Leuke kerstkaarten zijn het geworden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. eens proberen of dit hier thuis zou lukken: "ik heb snel even 2 sjaal gekocht, de labels waren zo mooi..."
    ha ha
    toffe kaartjes, leuke kleurtjes, en toffe brads!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien