zondag 5 april 2015

Kikker(s) #4

Geen eieren of paashaasjes deze eerste Paasdag op mijn blog, maar weer een kikker.... Morgen is Hans jarig en hij heeft iets met kikkers. Zijn achternaam, Vijverberg, doet al zoiets vermoeden en bijna 25 jaar geleden stonden er ook kikkers op zijn trouwkaart. Genoeg redenen om hem voor zijn verjaardag een kaartje te sturen met een blije kikker....
Fijne Paaszondag allemaal, wij gaan eieren zoeken met de nichtjes en neefjes :)
Challenge;
Freshly Made Sketches - FMS180

9 opmerkingen:

  1. De kikkers zijn sowieso leuk om te verwerken op een kaart, maar voor deze man is het wel extra leuk. Wat is je kaart leuk geworden! De kikker van vilt vind ik ook helemaal leuk. Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kikkers zijn sowieso leuk om te verwerken op een kaart, maar voor deze man is het wel extra leuk. Wat is je kaart leuk geworden! De kikker van vilt vind ik ook helemaal leuk. Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een tof kaartje alweer ! Van die kikker reeks ben ik erge fan ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah, wat zijn je kikkerkaarten leuk! Zeker ook erg geschikt voor het manvolk!
    Gezellige paasdagen, en veel plezier met eieren verstoppen en zoeken...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook iets met kikkers, deze vind ik de mooiste uit je serie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer eentje met dat leuke zwembroekje ;) Erg gaaf is deze. Alle verstopte eieren gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastisch leuke kaart weer Colien!
    Je hebt het kikkertje uit heel mooi papier gestanst, ziet er echt super uit!!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What an adorable take on the sketch! I love this! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien