zaterdag 30 mei 2015

Bruidstaart.

Gisteren hadden we de bruiloft van Nel & Richard. Voor hen maakte ik deze driedelige taart, elk laagje met een feestelijke gebeurtenis. Ik kocht 3 kartonnen doosjes bij Action, heb ze beplakt en met de kaarsjes bovenop werd het een bruidstaart.
Het bovenste doosje was voor Abraham, want de dag voordat hij ging trouwen, werd Richard 50.
In het middelste doosje deed ik een slabbetje, want vorig weekend werden Nel & Richard oma en opa.
Het onderste doosje was om het bruidspaar te feliciteren met hun huwelijk. Fantastisch hoe deze 2 mensen elkaar gevonden hebben, het is een prachtstel!

Ik had de eer om het bruidsboeket te maken voor Nel. Ze wilde graag een klassieke druppelvorm met donkere Calla's en lichte, off-white rozen. Verder mocht ik het zelf bepalen. Doordat onze beagle Desmo donderdagavond plotseling overleed (bijna 14 jaar oud, geweldig leven gehad tot de laatste dag...) was ik behoorlijk overstuur en heb ik er niet aan gedacht foto's te maken. Deze is gisterochtend vroeg gemaakt, maar geeft door het gebruik van de flits niet echt een goed beeld. Ook van het autostuk heb ik geen foto's. Maar het bruidspaar was zeer tevreden en zij hebben vast wél mooie plaatjes van de bloemen.

Vanmorgen naar de Drunense duinen geweest. Best vreemd om alleen Suus mee te nemen, we missen onze eigenwijze, lieve beagle Desmo enorm. Zo jammer dat sommige huisdieren niet voor altijd blijven....Gelukkig hebben we van hem wel heel veel foto's en vooral veel goede herinneringen!

8 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke taart heb je gemaakt, bijzonder dat al die leuke gebeurtenissen van hen zo samen vallen. Heel origineel cadeautje! En wat sneu van je hondje zeg, sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och Colien, moet steeds aan jou denken, vanwege Desmo en de Alpe. Maar vooral vanwege Desmo. Zo verdrietig! Donderdag vertelde je nog dat hij bij de dierenarts was om een vetbult weg te laten halen en dat Rolf hem 's middags weer ging ophalen... Moet vast heel raar zijn om alleen met Suus te wandelen.
    Je bruidstaart is trouwens geweldig! Wat een leuk idee met die drie gestapelde thema-doosjes. Super! Je bruidswerk ziet er ook prachtig uit. Dat is jou wel toevertrouwd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook Hans en ik denken heel de tijd aan jullie. Hans was meteen verkikkert op Desmo, zo schattig zoals hij naast Hans zat, en hem als inval-baasje had geaccepteerd! Het is echt heel bitter!
    Je taart en het boeket zijn geweldig, zo mooi gemaakt!
    Tot morgen, liefs voor jullie alledrie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het geeft altijd een beetje een bittere nasmaak, als je een huisdier moet afgeven na zoveel jaren. Suus zal hem ook missen, niet ? Geniet nog met volle teugen !
    heel erg mooie creatie heb je daar, super, ook de bloemen, knap zo ! proficiat !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een te gek cadeau! Heel erg leuk idee en super mooi uitgevoerd. Je boeket is ook prachtig geworden zeg! Ik ben reuze benieuwd naar het volgende boeket ;-) Ook wij zijn geschrokken van het plotselinge overlijden van Desmo. We gaan hem enorm missen.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave taart ...echt leuk om cadeau te geven. En een heel mooi bloemstuk.
    Sterkte met het gemis van Desmo en veel succes komende week.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat gaaf gemaakt! Een prachtkado Colien!
    Grtjs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat gaaf gemaakt! Een prachtkado Colien!
    Grtjs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien