maandag 4 mei 2015

Mentorklas jarig.

Dit schooljaar zitten er 20 leerlingen in mijn mentorklas. Op hun verjaardagen krijgen ze een kaartje van me. In het begin van het schooljaar maakte ik ze voor de jongens en meiden die in de eerste helft van het schooljaar jarig waren en in de kerstvakantie ontstonden de kaartjes voor de leerlingen die van januari t/m de zomervakantie hun verjaardag vier(d)en. 
Deze 2 leerlingen krijgen de kaartjes de komende dagen via de post, omdat het meivakantie is. En het is wel zo leuk om de kaartjes op de juiste dag te krijgen, toch?!
Vandaag het laatste dagje in Duitsland, einde van de middag zijn we weer thuis. Morgen laat ik je weten hoe het met mijn kuiten is gesteld ;)

5 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaarten! Slim om dezelfde te herproduceren, maar ze toch persoonlijk te maken met de naam en de datum. Heel attent van jou om ze allemaal met een kaartje te verrassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel attent, superleuke kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaartjes en vinden de leerlingen volgens mij heel leuk om ze van de juf te krijgen.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, wat zullen de kids dat tof vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke massaproductie en altijd handig. en door de namen erop te zetten toch weer erg persoonlijk.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien