vrijdag 22 mei 2015

Jesse.

Op Hemelvaartsdag is onze collega Eline trotse moeder geworden van haar eerste kindje. Samen met haar vriend geniet ze heerlijk van haar zoon Jesse. Voor de komst van de verse wereldbewoner heb ik een kaartje gemaakt met het lieve Eline's olifantje van Marianne Design. De papiertjes komen uit een blokje van Studio Light wat ik onlangs heb gewonnen met een challenge bij Knutsel en Kadootjes, vind het superleuk! Met wat spetters en de naam van de baby erop vond ik het kaartje af. Missen jullie nog iets?
Challenge;
Sketch Saturday - Week #361

7 opmerkingen:

  1. Helemaal top!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje ! ik denk dat deze op mijn verlanglijsjte komt, superlief
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat is het olifantje toch een schatje he! Je kaartje is echt helemaal super. Ik weet zeker dat de papa en mama van Jesse je kaartje ook fantastisch zullen vinden :)

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cuuuute! En ik vind hem ook al helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig dat olifantje! Jesse's naam erop, helemaal leuk en persoonlijk dit kaartje voor Eline en haar vriend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super cute!!!
    Zo grappig die grote wiebelogen.
    Vast een heel fijn weekend.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is helemaal af ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien