maandag 28 september 2015

Bente geboren.

Nog een kaartje voor de geboorte van een meisje en ook dit keer voor een collega. Norbert werd 19 september (vandaar het getal op het stukje meetlint) vader van Bente. Voor hem en zijn vrouw Sanne is dit hun eerste kindje. Mijn kaartje voor de kersverse ouders is gebaseerd op het originele geboorte kaartje. Daarop was ook een boom met vogelhuisje afgebeeld. Natuurlijk mocht de naam niet ontbreken. Dit keer de stanslat van Tim Holtz gebruikt, andere letters waren allemaal te groot...
Challenge;
Freshly Made Sketches - Sketch FMS2015

5 opmerkingen:

  1. Grappig dat jij ook met Tim Holtz in de weer bent geweest! Ik had mijn stanslat ook pas te voorschijn gehaald, omdat al mijn andere letters te groot waren ;) Gaaf kaartje voor de trotse papa en mama van Bente. Vogelhuisje, boom, 19... lekker persoonlijk en dat is altijd extra leuk bij een kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzonder mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is er een baby explosie daar bij jullie in Brabant? Alweer een ontzettend leuke kaart!
    Ik hou er ook van als de naam erop staat. En die 19, heel subtiel en ontzettend leuk!
    Top.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the tree with the bird and birdhouse. Pretty colors, too Thanks for sharing with us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaart! grappig met dat vogelhuisje erin en het vogeltje!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien