zaterdag 5 september 2015

Vorige IDEE&post...

Op deze herfstachtige dag plaats ik een zomers kaartje. Vrolijke kleurtjes en heerlijke ijsjes.... Kwam door een post op Facebook: daar plaatste Yvonne een herfstkaartje dat ze gemaakt had naar aanleiding van de sketch-challenge bij Knutsels en Kadootjes. Toen bedacht ik me dat ik tijdens de vakantie in Zuid-Limburg ook gefröbeld had met die sketch. Én met de spulletjes uit de vorige IDEE&post, die op dit moment dus nét even te zomers overkomen. Ach, hij gaat in de bak en wie weet komt ie volgende of deze nazomer nog van pas :-) 
Challenges;
Knutsels en Kadootjes - Sketch-challenge
De Egel - 3 of a kind (3 cirkels met ijsjes)

11 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk en vrolijk en nog lekker zomers door de ijsjes. Leuke papiertjes en spetters ook. Helaas is het weer dat niet ;)
    Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje !! Zo voel ik vandaag toch nog de zomer . Het is nu hier goed aan het regenen .
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk hoe je de sketch hebt verwerkt Colien! Zo vrolijk en de ijsjes zien er zo lekker uit :) Het komt nu inderdaad even niet overeen met het weer hihi, maar we hebben nog twee weken zomer te gaan ...
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hartstikke leuk en vrolijk kaartje!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje fleurt zo'n regenachtige dag wel vrolijk op Colien. Mooi kaartje hoor.
    En wat leuk dat je met ons meedoet bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een heel vrolijke en lekker kaart! Ik heb maar 1 kaartje gemaakt uit de vorige I&P. Erg he? Deze kaart is trouwens ook leuk voor iemand die aan zijn/haar amandelen geopereerd wordt. Kun je hoera er afhalen of er een draai aan geven; Hoera .....je amandelen zijn er uit, nu ijsjes eten!
    Ach ik draaf weer door, geloof ik..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kaart.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja heel leuk, lekker vrolijk kaartje...de komende dagen wordt het nog lekker warm dus het kan nog goed. Gezellig dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou dan is met mijn reactie bijna het hele team bij je geweest ;-)
    Hij is superleuk! En terwijl ik dit typ gaat er weer een bui over. Maar de tip van GerJanne is zo gek
    nog niet. Dat is het leuke van bloggen.
    Gezellig dat je weer meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen

  10. Heerlijke kaart met die lekkere ijsjes en dat vrolijke papier,
    heel erg mooi weer ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "3 of a kind" Challenge !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supersss dat je meedoet met onze '3 dezelfde' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien