donderdag 24 september 2015

Kerstkaart #39.

Gisteren lekker aan de freubel geweest met Nelly. Vooral in herfst- en Halloweensfeer geknutseld, maar ook deze kaart gemaakt. Het is tenslotte donderdag, dus kerstkaart-dag. Deze kaart is dan ook mijn wekelijks bijdrage op het 52weekstoChristmas-blog
Ik probeer elke week mee te doen met Ingrid en haar team en op die manier groeit mijn voorraadje kerstkaarten gestaag.
Challenges;
Sketch Saturday - Sketch #379
ABC Christmas Challenge - 'S' is for Silent (no sentiment)
52 {Chrismas} Card Throw Down - For a man

20 opmerkingen:

  1. ha, gisteren knutselen, dat was ik ook van plan, tot ik met mijn pa naar de dokter moest onverwachts (gelukkig niks ergs, maar de zin was wel over...)
    jullie zijn er wel in geslaagd om een leuk werkje neer te poten hier ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kerstkaart Colien.
    Gaaf gedaan met de verschillende cirkels en de ijsbeer, helemaal kerst!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de stans diertjes ook zo gaaf, leuke kaart heb je ermee gemaakt!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke ijsbeer op je kaart. Een gezellige kerstkaart, fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig zo samen fröbelen. De kaart is zeer geslaagd. de ijsbeer blijft leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een erg leuke kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die beer is zo geweldig, superleuke kerstkaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een leukerd Colien! Vind ze schitterend al die beestjes!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die beer is echt heel leuk! Gave kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. love the googly eyes on your cute polar bear - thanks for sharing your project at the 52CCT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een grappig kaartje met de ijsbeer Colien. Jullie hebben leuk geknutseld heb ik al bij Nelly kunnen zien. Gezellig. Leuk dat je weer mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a fun card. Love the design and papers. Thanks for joining us at 52 CCT
    Julie T

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh I love this! Such a cute card, I love your polar bear, so fun! Thanks for joining us this week at Sketch Saturday, Niki xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Your card just made me smile instantly! Great colours and wonderful die cut images. Thanks for joining us at 52CCT this week. Hugs, Gill x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super chou Colien, quel amour d'ours blanc, j'adore sa jolie bouille, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super cute polar bear - great work. Thanks so much for playing along with 52CCT this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Such a beautiful Christmas creation... cute polar bear.
    So glad you joined in the S challenge at ABC Christmas Challenge,
    Dorte x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien