dinsdag 17 mei 2016

3 x Baby.



Nog steeds was er vraag naar baby-kaartjes voor de verkoop, dus heb ik afgelopen zondag deze 3 kaartjes gemaakt. Een tijdje geleden kreeg ik van iemand een stapeltje geboortekaartjes met Anne Geddes plaatjes en daarvan heb ik 3 heel verschillende afbeeldingen gebruikt en volgens dezelfde sketch verwerkt. De tickets komen van Flying Tiger... Een blauwe en roze versie liggen voor de hand bij babykaartjes, toch is de groene mijn favoriet geworden. Hopelijk worden ze snel verkocht en kan er weer wat geld mee richting de Alpe.
Zo eerst maar weer eens richting school = werk na een heerlijk, lang weekend...
Challenges;
AnMa Creatief - Baby (2e inzending)
De Egel - Babykaartje (2e inzending)
Paper Play Sketches - Sketch #007

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaartjes Colien, hopelijk worden ze snel verkocht. Groen is ook mijn favoriet..groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk trio...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve kaartjes met de schattige babyplaatjes van Anne Geddes! Succes met de verkoop, zal vast goed gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach....wat ontzettend schattig allemaal!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt de plaatjes prachtig verwerkt! Ze passen echt perfect bij het dp.
    Leuke sketch trouwens!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten en geweldig gecombineerd met de schitterende baby foto's!!!
    Erg mooi.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige kaartjes! Leuke plaatjes Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij mij ook! Die groene. Met stip. Gaaf papier ook dat je ervoor gebruikt hebt. Dat blokje heb ik ook gehad en is echt tot de laatste snipper gebruikt. En dat gebeurt bij mij niet zo vaak ;) Maar die andere twee zijn ook echt heel leuk. Goed idee om die Anne Geddes plaatjes te gebruiken. Gezellige avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoe je deze plaatjes een moderne twist hebt gegeven. Ook ik vind de groene de mooiste. Je felicitatiekaart met de vogel is ook mooi geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieve serie kaarten Colien en die plaatjes van Anne Geddes zijn natuurlijk erg bekend. Leuk om ze op een zelfgemaakte kaart terug te zien.
    Dank je voor je deelname aan de babychallenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super tof dat je meedoet met onze 'BABY' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke serie heb je gemaakt! Blauw en roze is inderdaad doorsnee, maar ze zijn wel hartstikke leuk geworden. De groene is ook mijn favo. Succes met de verkoop voor het goede doel! Leuk dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie serie, eigenlijk heel bijzonder zo'n groene kaart, niet zo voor de hand liggend. Maar dat maakt het juist zo bijzonder. Fijn dat je met deze mei uitdaging meedoet. Groetjes, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien