zondag 15 mei 2016

Wow, gefeliciteerd met je diploma.

De examens zijn in volle gang, daarom leek het me wel leuk om alvast wat kaartjes te maken voor de geslaagden. Dit is er één van, gemaakt met de vrolijke kikker van Marianne Design. 
Vandaag een lekker, rustig dagje. Rolf is zijn laatste grote toerrit maken voordat hij over 2 weken naar Frankrijk vertrekt voor Alpe d'HuZes. Vandaag fietst hij de ronde van Nijmegen. Tenminste... als hij zich beter voelt dan de afgelopen dagen, want toen was hij niet fit. En het weer zit ook niet echt mee, jammer!
Challenges;
Crazy 4 Challenges - C4C335: emarald green
Mojo Monday - MOJO447

8 opmerkingen:

  1. Leuke opmaak van de kaart! Geslaagd kaartjes... zeker handig nu. Ik wil ze ook nog maken, maar ik wil zoveel hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke tof kaartje voor een geslaagde! En jee, hoop dat het goed blijft gaan met Rolf, en ik duim voor goed weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk dit kaartje, lekker stoere combi van kleuren.
    Het zal flink trappen worden voor hem, want het waait ontzettend. Maar met wind in de rug ga je natuurlijk als een speer, maar ja je moet ook altijd weer terug. Succes voor hem!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Slim van je om al vooruit te werken met 'geslaagd' kaartjes. Dit is echt een leukerd.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Colien,
    Wat een leuke geslaagdenkaart. De kikker is zo leuk! Hopelijk voelt Rolf zich snel weer fit, heeft hij wel nodig voor de grote dag! Toppers allemaal weer,
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een grappig kaartje en die zwembroek vind ik toppie!! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze had ik nog even gemist! Grappig dat zwarte kikkertje. Ik vind het een geslaagd kaartje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So cute. Thanks for playing along with Mojo Monday!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien