donderdag 22 maart 2018

52 Weeks to Christmas #12.

Deze week wat andere kerstkaartjes dan anders. Ander modelletje en andere kleurtjes, sowieso zonder zwart, dat gebeurt niet vaak ;) Bij Dutch Doobadoo willen ze deze keer creaties zien, gemaakt met een Art Shape mal. Ik heb er het Be Merry papier van Joy! bij gekozen. 
Ook de sterrenmal van Joy! (winter wishes cirkel) weer eens gestanst. En bij dit 2e kaartje de tekstmal. Achter de vorm heb ik een langwerpig kaartje geplakt, zodat het geheel neergezet kan worden.
Doen jullie ook mee met de wekelijkse uitdaging om jaarrond kerstkaartjes te maken? Kijk op het 52 Weeks to Chirstmas blog voor meer inspiratie.
Challenge:
Dutch Doobadoo  - Sketch Challenge #37

foto van Jaap van de Wouw.

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten! Prachtige vorm en leuk papier Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vorm kaart, Colien en mooi uitgewerkt. Zonder zwart, maar ik mis het niet ;-)
    Heel geslaagd.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie voorbeeld van de sketch heb je gemaakt. Leuk die sterrenmallen!Mooie kleurtjes. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bijzonder, de vorm van deze kaart! Maar ook weleens heel leuk om een totaal ander model te gebruiken. Leuke kleurtjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou inderdaad, dit is niet een kaart die ik meteen zou herkennen als een Colien kaart. Maar hij is erg leuk! Mooi papier en de vorm is weer eens wat anders....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke modellen en erg mooie kaartjes, Colien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn twee mooie kaarten. Leuke vorm ook.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kerstkaarten heb je gemaakt naar de sketch bij DDBD , Colien
    Veel hobbyplezier van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee hele leuke kaartjes Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anders dan we van je gewend zijn, maar ook dit zijn 2 pracht exemplaren Colien

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hou zo van kaartjes in aparte vormen.
    Deze is heel erg mooi.
    En wat knap, zonder zwart, is vaak zo lastig vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een apart model! Heel gaaf zo!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien