zondag 18 maart 2018

Reminder challenge Knutsels en Kadootjes.

Wat een leuke inzendingen hebben we al voor de lopende challenge bij Knutsels en Kadootjes. De uitdaging is deze keer om de achtergrond veelvuldig te bestempelen en niet in te kleuren. Dat doe je wel met het ene afdrukje dat je op een apart papiertje maakt en bovenop plakt. Zo simpel is het dus. En echt leuk om te doen! Voor mijn reminder kaartje heb ik weer stempeltjes van Stampin'Up gekozen. Zo richting Pasen vond ik dit kuikentje wel gezellig...
Voor meer inspiratie kun je op het K&K-blog terecht. De dames van het DT hebben weer erg leuke kaarten gemaakt.
Morgen ben ik er weer met een reminder. Dan voor ons 4-Season Challenge blog. Behalve een voorbeeldkaartje ook nieuws omtrent de challenges, hopelijk kom je morgen even langs...
Fijne zondag!

13 opmerkingen:

  1. Deze is ook leuk!!
    Wat een liefje, dat kuikentje.
    Ik schrijf net aan GerJanne....ik was van mijn verslaving af (repeat stempelen), maar ga vanmiddag nog even lekker een kaart maken met deze techniek😊

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukert is dit ook weer. Het papier herken ik. Ik ben al aan mijn tweede blokje bezig. het is zo vrolijk papier en voor alle doeleinde te gebruiken. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk kuikenkaartje. Lief stempeltje is dat.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje Colien. Dju, nu heb ik weer spijt dat ik deze stempel weggedaan heb. (-;

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal lief en lente deze kuikentjes, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aah dat kuikentje is tè lief! En dan een paar extra, voor het herhaald stempelem, helemaal tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart zeg! Schattig stempeltje :) Groeten, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O ja, dat kuikentje is leuk! Gezellig reminderkaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk kaartje zo met het kuikentje in de hoofdrol.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit kaartje is een toppertje. Ook je knoopjeskaarten vind ik prachtig!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh wat een lief kuikentje op het kaartje. Maar wat is het stempelen zo leuk!!!
    Groetjes Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat kuikentje, wat schattig verwerkt zo op je kaart, heel leuk!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien