donderdag 13 december 2018

52 Weeks to Christmas #50 en uitslag challenge.

Deze week 3 snelle kaartjes, nog even een sprintje richting kerst. Ze zijn gemaakt met plaatjes en papier van de Action en mochten poseren in het Nobilis-groen wat ik gebruikte in de voorbeeldstukken voor de workshops.
De tekstjes kwamen uit de voorraad, die zijn volgens mij van Noor! of Joy! Ik vind vooral de plaatjes van de rendieren zo grappig. Deze zal wel jeuk hebben aan zijn rode neusje, hangt precies een touwtje voor, haha.
Bij dit kaartje nog wat plaksteentjes en inmiddels zijn ze al geschreven en in de envelop. Nu nog even langs de brievenbus.... 
Het zou leuk zijn als jullie deze week (ook weer) meedoen met onze uitdaging om jaarrond kerstkaartjes te maken. Op het 52 Weeks to Christmas blog zie je mooie voorbeelden van Suzan en Martina. Ook kun je zien wie de sneeuw(pop)challenge heeft gewonnen en hoe de top 3 eruit ziet.
Challenges;
Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas
Christmas Cards All Year Round - Anything goes
Sketch Saturday - Sketch #543 

4 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kaartjes weer! Ik zie dit soort plaatjes ook wel maar weet nooit wat er dan mee te doen! Jij kunt er altijd zo iets vrolijks van maken, super hoor! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful Christmas card Colien. Thank you for playing along with our Challenge at Christmas Cards All Year Round. We would love to see you again ... Anet DTx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super cute!!! Thank you for joining us at CCAYR, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien