donderdag 13 februari 2020

52 Weeks to Christmas, week 7.

Week 7 van 2020 alweer, sjonge wat gaat het snel. Gisteravond nog snel 2 kaartjes gemaakt, want overdag heb ik allerlei andere dingen gedaan. Ik haalde een papierblok van de Action tevoorschijn en Eline's kitten mocht in the picture. Hij/zij leende een kerstmuts van de ijsbeer, die vond dat geen probleem.
Zoals jullie gewend zijn, maak ik 2 kerstkaartjes per week en om in de IK HOU VAN HOLLAND mood te blijven, maakte ik mijn tweede kaartje in rood/wit/blauw. Dat ging makkelijk met dit papierblok. Eigenlijk had er een tekstje in het Nederlands op gemoeten, maar daar kwam ik te laat achter. Vond deze bannertjes (uitgeknipt uit het papier) wel leuk. 
Doe gezellig mee met onze wekelijkse challenge en link jouw kerstkaartje op het 52WTC blog. Daar vind je ook de uitslag van de januari challenge, de winnaar en top 3 is bekend.
Vandaag weer een lange werkdag: naast de gewone lessen ga ik 'het knutselloket' voor de IK HOU VAN HOLLAND week inrichten. En afsluitend nog een vergadering. Vanavond sporten, dus ik hoop dat ik ergens nog een gaatje vind om een blogrondje te maken.
Challenges;
ABC Christmas Challenge - C is for Cats
Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas
Merry Little Monday Challenge - Anything goes

13 opmerkingen:

  1. Wat lief van die ijsbeer dat hij zijn muts uitleende, hij staat zo leuk bij dit katje. Echt hele originele kerstkaartjes zijn het geworden, super! Succes met je drukke dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten Colien, leuk hoe je alle papiertjes gecombineerd hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes met dat lieve poesje! Mooie kleuren!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf hoe hje het dp en de labeltjes hebt verwerkt op deze 2 leukerds!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke sketch, en super leuk papier hen je gebruikt!!
    fijn dat die dieren geen probleem maken om elkaars kleding te gebruiken (:

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. An adorable kitty, Colien - love his festive hat and collar! Great textures, and beautiful papers to go with! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaartjes en wat heb je weer je best gedaan met dat leuke papier! Ik vind ze super! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super zijn ze.
    De 2de, in de stijl van Holland, is ook voor kerst hè? Dat zie ik aan het mutsje.
    Ik deed dat laatst ook, muts lenen van een andere snijmal, dat geeft soms net het extraatje wat je nog mist op dat moment.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel leuke kerstkaarten, handig als de dieren in mekaars kleerkast gaan "shoppen'...
    fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So cute! Love your design.

    Thanks for joining us at Craftyhazelnut's Christmas Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super cute Christmas card, Colien! Your little puppy looks ready to celebrate!!! Thank you for joining us for Try Stampin' on Tuesday! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele gezellige kerstkaarten! Leuke papiertjes en gezellige beestjes :)
    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love the little kitten you have used on your cards....beautiful papers. Thanks for sharing them with us at ABC Christmas Challenge.
    Dorte x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien