zondag 2 februari 2020

Muziek bij Knutsels en Kadootjes.

Na een overweldigend aantal inzendingen op de vorige challenge (107 kaartjes!) gaat vandaag de nieuwe challenge van start bij Knutsels en Kadootjes. De komende 4 weken is het thema: Muziek. Daar kun je veel kanten mee op, dat zie je ook terug in de  inspirerende kaartjes van het DT.
Mijn voorbeeldkaartje ging afgelopen week naar de jarige Erik. Ik maakte het met de 'Radio Rock'-stempelset van Create a Smile. De radio is ingekleurd met Spectrum Noir stiften. Op de achtergrond een papiertje van Lawn Fawn.
Meedoen kan t/m vrijdag 28 februari, dus kom maar op met al die muzikale creaties!

10 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart weer!!
    De opvallende kleurtjes heb je mooi bedacht, dat maakt het extra swingend!
    Muziek papier doet het altijd goed op een kaart vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Colien! Heel leuk de radio! Fijne zondag, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een toffe kaart, echt een mannenkaart, lekker stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke challenge en hele leuke voorbeeldkaart! Strak en kleurig, ik houd er van! Houden jullie het een beetje droog op de Veluwe of is het daar ook zo druilerig?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Colien, hopelijk is ontvanger niet zo muzikaal. Toen ik het papier van je kreeg, wou ik weten welke melodie het is en het is ' o dennenboom. '
    Maar het kaartje is wel super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is zo leuk, met die nostalgische radio erop!
    Ik ben heel benieuwd hoeveel inzendingen er deze keer zullen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaart Colien. Leuk die nostalgische radio waar het liedje uit schalt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaartje is prachtig Colien, leuk die nostalgische radio.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien