maandag 3 februari 2020

Jubileumchallenge op het 4 Season Challenge blog.

Deze week is het feest: a.s. zaterdag ziet Nelly Sarah en vieren we een feestje ter ere van haar 50e verjaardag. Daarom is het thema van onze challenge: jubileum. Dat willen we graag terug zien op jullie kaartjes. Het hoeft niet perse 50 jaar te zijn, maar kan ook zoveel jarig huwelijk, dienstverband of bestaan zijn.
Mijn voorbeeldkaartje is niet voor Nelly, maar was voor iemand die we beiden heel goed kennen: Louis ofwel 'de Lois'. Nelly en ik hebben bijna 25 jaar samen gedart in het team waar ook de Lois deel van uitmaakte. Hij was afgelopen zaterdag jarig en Nelly en de Lois schelen elkaar dus precies een week. 
Meedoen met onze challenge kan t/m vrijdag 28 februari.
Challenge;
Fresly Made Sketches - FMS420


8 opmerkingen:

  1. Wat een toffe kaart Colien !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje voor de jarige Sarah! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje voor Louis en wat grappig dat jullie samen zo lang in een dart team hebben gezeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love to see cards personalized, and I love how you've made this one. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, wat leuk! Een stoere mannenkaart voor de Lois.
    Ik heb al een kaart gelinkt en ik was niet eens de eerste!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor.
    Het achtergrond papier is leuk.
    Zo knap zoals jij steeds de sketches gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien