zondag 16 februari 2020

Muziek-reminder bij Knutsels en Kadootjes.

Nog t/m volgende week vrijdag 28 februari kun je meedoen met onze challenge bij Knutsels en Kadootjes. Het thema  is muziek en dat willen we graag terug zien op je kaartje. Op de Paperpassion-beurs, vorig jaar oktober,  kocht ik een gave grunge stempel van StudioLight. Hij was nog niet uit de verpakking geweest, maar voor deze challenge moest ie wel!  ;)
Ik maakte de ondergrond met Distress oxide inkt op een strook van 30 x 10 cm. Daaruit heb ik 3 kaartjes kunnen maken. De andere 2 waren voor jarigen en die had ik al op de bus gedaan, voordat ik er een foto van had gemaakt. Ja, deze detailfoto had ik wel om op de Facebook-pagina's van de jarigen te plaatsen....
Behalve de veelkleurige versies maakte ik ook nog Hollandse kaartjes. Dezelfde techniek, maar dan in rood/wit/blauw en met andere stempels.
Heel ander effect, maar ook best leuk, toch?! 
Doen jullie mee met onze challenge? Kijk voor inspiratie op het K&K blog, daar zie ook reminderkaartjes van mijn DT-maatjes. Fijne zondag, waai niet weg! :)

10 opmerkingen:

  1. Ontzettend mooi.
    De achtergrond is prachtig, met die opvallende kleuren.
    Maakt het meteen vrolijk.
    Knap dat je met deze techniek ook Hollandse kaartjes hebt gemaakt.
    En die vind ik weer gaaf!!
    Kijk even naar het begin van je bericht, daar staat dat er mee kunnen doen bij K&K tot vrijdag 31 Januari.🙄

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaartjes allemaal!Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje echt iets voor deze tijd, zie hier al meer van.De andere kaartjes zijn ook leuk geworden,ga mijn best doen om mee te doen .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb deze stempel ook gaaf he wel super groot he ?? Groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk! Ook je Hollandse kaart. Mooi hoe de inkt dan uitloopt op je kaart. Altijd weer een verrassing...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele gave kaarten in mooie kleuren Colien. Tof gebruik van je stempels.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie en stoere kaarten, heel tof! ik heb niet veel geblogd deze week vanwege de nieuwe keuken, maar heb je kaarten wel bekeken zojuist. Gaaf allemaal weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw, prachtige kaartjes Colien.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien