zondag 29 maart 2020

Washi tape bij Knutsels en Kadootjes.

Vandaag gaat er op het Knutsels en Kadootjes blog een nieuwe challenge van start. De komende 4 weken vragen we je aan de slag te gaan met washitapjes. Hoe je dat doet, staat vrij en mag je zelf bedenken.
Ik heb verschillende rolletjes tape gebruikt en er een stukje cardstock mee beplakt. Daaruit een cirkel gesneden. 
En dat werd mijn achtergrondje voor de bloemetjes van Karin Joan. Het tekstje is van MFT en bedoelt voor Annemarie, zij was afgelopen vrijdag jarig.
Doen jullie mee met de challenge? Dat kan t/m 24 april. Kijk ook een op het Knutsels en Kadootjes blog, daar zie je leuke voorbeelden van mijn DT maatjes.
Challenge;
Freshly Made Sketches - FMS428
 

14 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje en wat heb je de washi-tape leuk verwerkt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!
    Zowel de uitdaging als jouw kaart.
    Ik heb héél veel tapejes, dus ga zeker meedoen.
    Dat blauw wat jij gebruikte vind ik een hele mooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart, die bloemen zijn erg mooi.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe kaart, heel leuk hoe je de washitape gebruikt hebt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig kaartje met tape Colien.

    fijne zondag,
    Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Práchtig vind ik je kaart Colien. Die kleuren spreken me heel erg aan, zo lief. Leuk om die tape te plakken en te stansen...genoeg ideeën hebben jullie laten zien.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een super leuk kaartje en leuk gedaan met de washitape zo in een cirkel! Goed idee! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Colien,

    En wat een leuk idee om zo washi tape te gebruiken.
    Heb ook even je knuffel kaarten hieronder bekeken.
    Prachtig zijn ze en wat lief van je!

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful washi tape background! Pretty colors. Thank you for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, werken met washi tape! Toevallig vandaag nog mee bezig geweest. Jouw voorbeeldkaartje is een leuke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi dit kaartje met washi tape Colien..en leuk dat jij vandaag ook een kaartje laat zien met deze sketch...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat heb je duidelijk laten zien, hoe je dat doet.
    Mooie kaart. De bloemen van Karin zijn allemaal zo mooi!
    Sterkte weer komende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card and such a gorgeous background panel! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk al die washi-ideetjes. Ik heb een hele bak vol maar plak er alleen enveloppen mee dicht.. Dit is natuurlijk veel leuker!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien