vrijdag 23 oktober 2020

Voor jou XXX

Vandaag kaartjes voor 2 zieken die wel een opkikkertje kunnen gebruiken. Ik maakte ze met materialen uit Paperblocs van de Action. 

Daarin zitten leuke papiertjes en plaatjes op uitdrukvellen, dus lekker snel klaar. De gebruikte sketch vond ik zo leuk dat ik er gisteravond nog mee aan de slag ging. 

Gisteren nog een keer de deuren op de overloop gelakt, die zijn nu klaar. Nu het traphekje nog een keer en dan is dat ook af. Gistermiddag ook nog even bij Mariken langs geweest. Wat ik meenam, zie je morgen, graag tot dan!


Challenge;

Sketch Saturday - #632





1 opmerking:

  1. Wat een leuke kaartjes met die uitdrukvellen!! Fijn dat je bijna weer klaar bent met verven. Altijd weer een klus.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien