dinsdag 13 april 2021

Baby op komst.

Een collega vertelde afgelopen vrijdag trots dat zijn vriendin zwanger is. Weer een goede reden om een kaartje te fröbelen. Ik deed wat inspiratie op via Google bij Marleen en koos een leuke sketch uit.  
Omdat ik geen zwangerschapskaartjes op voorraad had, maakte ik maar meteen een tweede kaartje. Altijd handig om achter de hand te hebben. Bijna hetzelfde, alleen andere mal en tekstje. Morgen nog een zwangerschapskaartje, het was zondag heerlijk knutselweer, genoeg kaartjes gemaakt om nog te laten zien...

Challenge;

Cheerful Sketches - Sketch april (kwartslag gedraaid)



 

10 opmerkingen:

  1. Oow wat is dit gaaf Colien.
    Mooie kleurtjes en wat euk dat je bij dit superleuke doosje onze sketch van Cheerful Sketches hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht al, waar ken ik die sketch van?
    Ze zijn erg leuk, het papier is zo mooi en de kleur perfect voor een zwangerschaps kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee heel toffe kaarten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaartjes, mooi papier ook en die focus op de silhouetjes is mooi. Erg leuk detail dat kleine stukje meetlint!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartjes Colien, lief dat lichtgroen! Ik kreeg net je dot-kaart binnen, superleuk! Dankjewel!! Ik ben corona besmet en zit nu opgesloten op de eerste verdieping om de rest van het gezin niet te besmetten dus dan is een verlaat verjaardagskaartje extra leuke afleiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 super leuke zwangerschapskaartjes Colien...de sketch heel mooi uitgewerkt...en ja altijd handig om er zo op voorraad te hebben...
    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee supertoffe kaartjes Colien. Mooi dat mint in combinatie met zwart. Ook een tof zoals je dat stukje lintmeter erbij hebt gedaan. Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Had ik in een andere post gezegd dat ik dit ok een leuk kaartje vind en dat is ok zo , maar ik moet je natuurlijk ook bedanken voor het meedoen bij Cheerful! Dus: bedankt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien