dinsdag 27 april 2021

Online workshops Noor&Zo.

Welkom op deze Koningsdag! :) Hebben jullie plannen of juist niet, zoals wij? 
Zoals beloofd laat ik jullie de 4 kaartjes zien die ik afgelopen zondag maakte aan de hand van de online workshops bij Noor&Zo. Na inschrijving ontvingen dit pakket in de bus:


Veel gave stencils van Dutch Doobadoo, vooral voor slimeline kaarten. Het bovenste kaartje maakten we onder leiding van Corry Dank. Daarbij is het stencil (of mask) met de klokken gebruikt. Verder Distress inkt, structuur pasta (in mijn geval met glassteentjes, want de gewone was knetterhard geworden), wat stickers uit het pakket en verder heb ik mijn oudere mixed media spulletjes van Tim Holtz erop verwerkt. En de Hortensiablaadjes zijn van Marianne Design. 

De tweede workshop werd verzorgd door Jolanda. Hier kwamen ook stencils uit het pakket aan te pas, acrylverf en structuurpasta. Verder ingevuld met eigen materialen: o.a. bloemen van Marianne Design.
De derde workshop was in handen van Hanny. Zij gebruikte grafiet-verf om te kleuren, maar ik heb aquarelverf gebruikt. Verder is het een mix van heel veel materialen en heel oud papier van Graphic45. Hanny gebruikte een stansje van een papierklem, ik koos voor een echte.
Last but not least de workshop van Daisy.  Hier zie je duidelijk welk stencil er is gebruikt. Ook hier Distress inkt, gestempeld met Versafine inkt, gespetterd met zwarte gesso en 'Open flowers' en een tekstje van Marianne Design erop als versiering. Daisy had er zin in, daarna ging ze nog aan de slag met de 4 kleine stenciltjes, maar toen ben ik eerst gaan wandelen met de honden. Bij terugkomst nog wel een kaartje gemaakt, maar nog niet op de foto gezet, dat houd je nog tegoed. Het was een geslaagd evenement en er is al gesproken over een vervolg, de 2.0 versie, dus wie weet. Ik vond het erg leuk om mee te doen.

Twee van de kaartjes zijn al onderweg naar jarige dames....

Fijne Koningsdag en graag tot morgen, dan is het Kleurenkaartenteamdag!





4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten Colien. Supergave achtergronden ook. Ik heb vandaag ook geen plannen. Alleen een mooi bos opzoeken om met Bowie te lopen. Ik snap wel waarom hier de omgeving vol gepoot wordt met windmolens. Het waait als een gek hier. En dan is het best koud. De beschutting van het bos maar opzoeken.
    Fijne dag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten Colien.

    Ik heb lekker van in het zonnetje koffie gedronken, wind luw plekje. Wat omgeromneld en zelfs nog een kaartje gemaakt. Relaxte dag dus

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa... de onderste was voor mij, supergaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien