donderdag 6 januari 2022

52 Weeks to Christmas, week 1. Reminder sketch-challenge.

Een nieuw jaar, maar ook in 2022 zie je hier kerstkaartjes op de donderdag. Nog t/m vanavond 23.55 uur kun je meedoen met de challenge op het 52 Weeks to Christmas blog en een kaartje insturen volgens deze sketch:

Ik maakte deze week maar liefst 3 kaartjes.  Er lagen 3 leuke plaatjes van Bella Lulu geknipt op tafel, klaar om gebruikt te worden. Al eerder zagen jullie DIT kaartje met de dabbende sneeuwpop, nu dus de andere figuurtjes. Voor het bovenste kaartje met de elf gebruikte ik het Winterday days-papier van Marianne Design byMarleen. Je ziet ook Petra's ijskristallen, die kreeg ik voor mijn verjaardag, zo mooi! 

En dan dit grappige rendier, kijk hem staan! Daarbij paste Eline's Sparkling Snow-papier heel leuk. De ijskristallen zijn gestanst met een malletje uit de advent kalender van Marianne Design.
En tot slot nog de kerstman, daarbij het oudere Eline's winterhuis 'Let it snow'- papier. Ook hier het ijskristallen-malletje uit de advent kalender. 

Als je mee wilt doen, link dan jouw kerstkaartje volgens de sketch in het bericht dat morgenochtend op het 52 Weeks to Christmas blog verschijnt. Elk ander kerstkaartje kun je nu meteen al onder het bericht van vandaag inzenden. 

Vandaag ga ik langzaamaan de kerstspulletjes opruimen. Maar er staat ook een leuke knutsel op het programma. Een hele tijd geleden kocht ik 'pouring acrylic-paint' en dat wil ik een uitproberen. Gisteravond bekeek ik al DIT filmpje, de spulletjes staan en liggen klaar, dus ik ben voorbereid :) Ook hiervan komt het resultaat nog een keertje langs hier, hoor!

Challenges;

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas, option: Any Christmas or New Years design

Merry Little Monday Challenge - Anything goes

17 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten heb je gemaakt.
    Heel veel plezier vandaag met de knutsel, leuk om iets nieuws uit te proberen.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaartje. Leuk om er meteen 3 te maken. Door het verschillende papier ogen ze meteen heel anders.
    Ik ben benieuwd naar het resultaat van je pouring-paint. Succes er mee.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, jij begint goed zeg! Ze zijn alle drie heel gaaf. Leuke plaatjes. Ga je nu elke week 3 kaarten maken in plaats van 2?
    Succes met de verf, ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, Colien, zo'n hele reeks kerstfiguren die de dab (?) doen. Grappige plaatjes en mooie kaartjes.
    Ben benieuwd naar je verfworkshop, lijkt mij ook nog eens leuk om te doen.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Drie kaartjes maar liefst....en allemaal even mooi Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Drie heel leuke kaarten, wat een leuke figuurtjes en grappig dat ze allemaal dezelfde houding hebben :)
    Oh ja, pouring, ik heb ook eens een filmpje gezien, maar vond het risico van geknoei te groot. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze leuk met die grappige figuurtjes Colien. Een hele leuke uitwerking van de sketch en meteen drie leuke kaarten erbij. Succes met pouring.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaarten heb je met de schets gemaakt. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke serie zo !!!
    Goed begin van het jaar !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke serie kaartjes Colien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuke serie met deze mooie kaartjes! Leuk gedaan! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke serie kerstkaarten Colien.
    De plaatjes van Bella Lulu zijn zo leuk.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great cards and fun characters!

    Thanks for joining us at Craftyhazelnut's Christmas Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 3 voor de prijs van één. Leuke kaartjes!
    Benieuwd naar het resultaat van je pouring. Zag al filmpjes, vind het iets heel verrassend.
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Cute and fun Christmas cards. Thanks for joining us at MLCCB
    Tina DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien