vrijdag 14 januari 2022

Kalendertjes 2022.

Net als voorgaande jaren maakte ik weer een aantal staande kalendertjes voor de 'inloop-visite' op oudejaarsdag. Familie en vrienden vinden het elk jaar weer leuk en vooral de kinderen vinden het leuk om er eentje uit te zoeken. 
Deze keer bestelde ik 2 pakjes van 10 kalendertjes waarmee ik aan de fröbel ging, waardoor ik nog standaardjes overhield voor collega's. De dames op de administratie, afdelingsleider en de coördinator vonden het een leuke verrassing op hun bureau afgelopen maandag.
Via verschillende kanalen kreeg ik een bedankje, erg leuk! Lion had zelfs zijn verjaardag (linksonder) al omcirkeld :) Een klein gebaar waar ze het hele jaar plezier van hebben.

Laatste werkdag van deze week, wat gaat het snel! Vanavond stond een reünie met een aantal meiden van de middelbare school in de agenda. We zouden naar een optreden van de Dolly Dots gaan, maar helaas.... 
Challenges;
Paperminutes - #726 Kalender

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kalenders heb je gemaakt.
    Jammer dat her niet door kan gaan.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, die is bijna traditie op jouw blog😉.
    Ook dit jaar maakte je weer een leuk standaard eromheen👍.
    Balen dat jullie leuke uitje niet door kan gaan, Dolly Dots, ik ben daar een paar jaar geleden ook geweest met een vriendin, zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een mooie bureaustandaards gemaakt Colien.
    Heel leuk idee om deze cadeau te doen.
    Hopelijk kunnen we dit jaar weer naar allerlei voorstellingen en concerten toe.
    Vingers gekruist.
    Fijn weekend,
    Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk weer !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee deze kalendertjes, Colien!
    Mooi gemaakt!
    Ah jammer dat het uitje niet doorgaat
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er zo leuk uit, deze kalendertjes Colinda.
    Jammer dat het uitje niet doorgaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful presents, thanks for showing your calender for paperminutes this week.
    hugs
    mamapia

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien